غلامرضا شریعتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوزستان از پیشینه بسیار خوبی در ورزش کشور برخوردار است و امروز در برخی رشته ها حرف اول را می زند لذا بر خود واجب می دانیم که به دغدغه های ورزشکاران مان رسیدگی کنیم.

استاندار خوزستان افزود: بنا داریم در تمامی شهرستان های استان با توجه به پتانسیل ورزشی آن منطقه، زیرساخت لازم را فراهم کنیم تا با شکوفایی استعدادهای جوانان استان در جهت توسعه ورزش گام های اساسی برداریم.

وی به احداث سالن ها و مکان های ورزشی مناسب در سرتاسر نقاط استان اشاره کرد و گفت: با توجه به این که کشتی خوزستان از جایگاه بالایی در کشور برخوردار است و قطب این رشته در کشور به شمار می رود، کار احداث دو خانه کشتی در شهرستان های ایذه و اندیمشک را آغاز کردیم و امیدواریم به زودی شاهد برگزاری رقابت های کشوری و بین المللی در این دو شهرستان کشتی خیز باشیم.

شریعتی ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری گام های بسیار خوبی در جهت توسعه ورزش خوزستان برداشته شده، اما هنوز با نقطه ایده آل فاصله داریم. رسیدگی به ورزش مناطق محروم و کم برخوردار از دیگر برنامه های کاری ما به شمار می رود و سعی می کنیم به مناطق حاشیه نشین توجه بیشتری داشته باشیم.

وی احداث و تجهیز اماکن ورزشی مناطق محروم استان را از دیگر اولویت های ورزشی استان دانست و گفت: ما باید شرایطی را مهیا کنیم تا مردم مناطق حاشیه نشین استان به آسانی بتوانند ورزش کنند. معتقدیم امکانات ورزشی استان باید به طور برابر در نقاط مختلف دایر شود همچنین به ورزش همگانی توجه خاصی داریم و معتقدیم که دستگاه های اجرایی باید برای ورزش وقت بیشتری صرف کنند.

استاندار خوزستان افزود: برخی از رشته های ورزشی مثل شنا ، قایقرانی، تیراندازی و دو و میدانی علاوه بر بحث مدال آوری بسیار مفرح هستند و علاقه مندان بیشماری را به خود جلب می کنند لذا باید به این گونه رشته ها توجه بیشتری داده شود و سعی کنیم با برنامه ریزی مناسب اوقات فراغت نسل جوان را با ورزش کردن سپری کنیم.

9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.