به گزارش ایرنا برخی رانندگان تاکسی شهری در شوش خودسرانه کرایه را افزایش داده و بیش از نرخ مصوب از مسافران کرایه دریافت می کنند که این اقدام اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.
یوسف زمانی اصل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تائید معرفی رانندگان متخلف به تعزیرات حکومتی برای اعمال جریمه قانونی افزود:بازرسان سازمان تاکسیرانی شوش صبح و عصر کار بازرسی و نظارت بر فعالیت تاکسی ها را انجام می دهند و شکایت مردمی را بررسی می کنند.
وی ضمن تاکید بر تشدید برخورد با تاکسیرانان متخلف، خصوصا رانندگانی که به کرایه مصوب تمکین نکرده و خارج از نرخ مصوب نسبت به دریافت کرایه اقدام می کنند افزود:بازرسان و گشت های خودرویی سازمان تاکسیرانی در سطح شهر ضمن اخذ مدرک 34 راننده تاکسی متخلف و تشکیل پرونده انضباطی هفت تاکسی شهری را توقیف و به پارکنیگ منتقل کردند.
شهردار شوش گفت:27 راننده تاکسی نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی به رانندگان تاکسی توصیه کرد ضمن رعایت نرخ کرایه مصوب از افزایش خودسرانه کرایه ها خودداری کنند تا مشمول برخورد قانونی و جریمه نشود.
زمانی اصل با اشاره به اینکه فعالیت تاکسی های درون شهری به منظور تامین رفاه مردم انجام می شود، اظهار کرد: اجازه نمی دهیم برخی رانندگان با دریافت کرایه بیش از نرخ مصوب، خدمات سایر تاکسیرانان زحمتکش را زیر سئوال ببرند.
شهردار شوش همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف شکایت خود را از طریق شماره تلفن 06142823211روابط عمومی شهرداری یا گشت بازرسی تاکسیرانی پیگیری کنند.
به دنبال آغاز ساخت تقاطع غیر همسطح ورودی شهر شوش تعدادی از رانندگان تاکسی مسیر کوی ابوذر و سلمان فارسی با افزایش کرایه باعث اعتراض شهروندان شده اند.
این مناطق شهری شوش حدود 15هزار نفر جمعیت دارند.
بیش از 350 دستگاه تاکسی در جابجایی شهروندان در شوش فعالیت دارند.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی**انتشار:فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.