سجاد سلیمانی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: با تأیید فرمانداری، نرخ جدید کرایه تاکسی های گردشی، مسیری، ویژه و پایانه های فرودگاه و تاکسی های تلفنی شهر کرمانشاه امروز رسما اعلام و به تاکسیرانان و آژانسهای مسافربری ابلاغ شد.
وی گفت: هر ساله کمیته نرخ گذاری سازمان تاکسیرانی، برای تعیین نرخ جدید کرایه تاکسی جلسات مختلفی برگزار می‌کند و پس از نهایی‌شدن نرخ کرایه کلیه مسیرهای سطح شهر، نرخ‌های جدید پیشنهادی را برای بررسی و اخذ مصوبه به شورای شهر می فرستد.
سلیمانی ادامه داد: اعضای شورای شهر پس از دریافت، بررسی و تصویب پیشنهادهای سازمان تاکسیرانی، نرخ‌های جدید کرایه‌ها را برای تایید و اجرا به فرمانداری ارجاع می‌دهند و در نهایت با تایید نرخ‌ها از سوی فرمانداری، کرایه تاکسی براساس نرخ‌های جدید اعمال می‌شود.
وی تصریح کرد: اگر افرادی خودسرانه نسبت به افزایش نرخ مصوب اقدام کنند، مسافران می‌توانند با به خاطر سپردن کد یا شماره پلاک این خودروها و تماس با شماره تلفن 38211948/38246565 شکایت خود را ثبت کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: بی شک تاکسیرانان همواره در خدمات رسانی به مردم کرمانشاه پیشرو بوده اند و از تمامی این عزیزان که همکاری بسیار ارزشمندی با تاکسیرانی و مردم داشته و از افزایش نرخ کرایه، پیش از زمان اعلام رسمی، خودداری کردند، قدردانی می کنیم.
شهر کرمانشاه با حدود یک میلیون نفر جمعیت دارای 9 هزار و 800 دستگاه تاکسی است.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.