نوروز سواری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 30 آذرماه تا یکم دی ماه تعداد 45 بیمار به دلیل مشکل تنفسی به بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان شوش مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفتند.
وی اظهار داشت: در روزهای یکشنبه و دوشنبه یکم و دوم دی ماه نیز تعداد 32 نفر از شهروندان شوش که به دلیل شدت و گرد و خاک با مشکل تنفسی مواجه شده بودند به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کردند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شوش این افراد که به دلیل تردد در هوای آلوده ناشی از گرد و خاک با مشکل تنفسی مواجه شده بودند در بخش اورژانس بیمارستان نظام مافی شوش تحت درمان قرار گرفتند.
دکتر نوروزی به شهروندان به ویژه بیماران قلبی و تنفسی ، افراد مسن و کودکان توصیه کرد با توجه به ادامه پدیده گرد و خاک از تردد غیر ضروری در هوای آزاد خودداری کرده و در صورت تردد از ماسک مناسب فیلتر دار استفاده کنند.
پدیده گرد و خاک که از عصر روز جمعه 29 آذرماه استان خوزستان را فراگرفته با گذشت پنج روز همچنان با شدت و ضعف در نقاط مختلف این استان ادامه دارد.
غلظت گرد و غبار در هوای شهرستان شوش در صبح روز شنبه 30 آذرماه به 33 برابر حد مجاز رسید.
میزان ذرت گرد و غبار در هوای شهرستان شوش در ساعت هشت صبح روز سه شنبه به 440 میکروگرم بر متر مکعب رسیده که سه برابر حد مجاز است.
6068/7280
خبرنگار:مجتبی پناهی **انتشار: فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.