سیداسد میرعالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام آماده باش شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی جهت سوخت رسانی در صورت قطعی احتمالی برق افزود:همه جایگاه های عرضه سوخت در حال آماده باش و سوخت رسانی بوده و هیچ کدام از جایگاه ها از مدار عملیات خارج نشده است.
وی گفت: با توجه به وقوع پدیده گرد خاک و احتمال قطعی برق ، همه جایگاه های عرضه سوخت فعال هستند، ضمن آنکه از نخستین ساعات بروز پدیده گرد و خاک ، به همه جایگاه های سوخت اعلام شده به صورت شبانه روز به فعالیت خود ادامه دهند.
میرعالی افزود: در هر جایگاه سوخت طبق دستورالعمل های صادره یک دستگاه ژنراتور آماده به کار تدارک دیده شده که به محض قطعی برق در سرویس قرار می گیرد و تمام پمپ ها و نازل های بنزین فعال می شود.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز(خوزستان) افزود: همه جایگاه های عرضه سوخت ذخیره کافی دارند و مصرف کنندگان با خیال راحت به پمپ بنزین ها مراجعه کنند.
میرعالی گفت: همه نواحی تابعه در شهرهای زیر پوشش آمادگی کامل را برای سوخت رسانی دارند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
در بهمن ماه پارسال در پی وقوع گرد و غبار فراگیر و قطع گسترده برق ، فعالیت های اقتصادی ، اداری و آموزشی و ارتباطات بسیاری از شهرهای خوزستان از جمله کلانشهر اهواز به مدت 24ساعت قطع شد و مردم با مشکلات زیادی رو به رو شدند.
به گزارش ایرنا امسال همه تصفیه خانه های کلانشهر اهواز امسال نیز به برق اضطراری مجهز شده تا در صورت قطع احتمالی برق ، خللی در تامین آب آشامیدنی مردم پیش نیاید.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.