غلامرضا موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای نخستین بار در خوزستان مسابقات بهکاپ و بهکاپر گلف قهرمانی کشور از دهم تا سیزدهم بهمن امسال به میزبانی دزفول برگزار می‌شود.
وی به حضور 100 شرکت‌کننده در قالب 17 تیم از سراسر کشور در مسابقات این دوره اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط میزبانی، 10 شرکت کننده آقا و خانم از خوزستان در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه مسابقات بهکاپ و بهکاپر گلف یک رشته نوپا در کشور محسوب می شود افزود: این رقابت ها برای سومین سال متوالی برگزار می شود که تیم خوزستان در 2 سال گذشته عنوان سوم و دوم مسابقات را به خود اختصاص داده بود.
موسوی گفت:این بازی به یک زمین چمن 20 در20 نیاز دارد که در بسیاری از شهرستان های خوزستان این زیرساخت وجود دارد لذا با برنامه ریزی مناسب می توان شرایطی مهیا کرد تا علاقه مندان بیشتری جذب این رشته مفرح شوند.
به گزارش ایرنا رشته ورزشی بهکاپ شبیه به پاتینگ گلف است در حالی که در رشته بهکاپ به جای حفره، از دروازه استفاده می شود و 2 بازیکن رقیب با توجه به قوانین و تکنیک ها می کوشند تا توپ های کاشته شده توسط حریف را وارد دروازه کنند؛ همچنین بازیکنان باید توجه داشته باشند در زمان زدن ضربات توپ آنها به اوت نرود یا به توپ های درون زمین برخورد نکند.بازیکنی که در پایان مسابقه توپ بیشتری را وارد دروازه کند برنده مسابقه است.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.