به گزارش ایرنا فرشید بهشتی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:برای احداث و تجهیز این کلینیک 77 میلیارد از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هزینه شده است.
وی افزود: قرار است آیین رسمی بهره برداری از این کلینیک با حضور یکی از مقامات ارشد وزارت بهداشت در آینده نزدیک انجام شود.
وی گفت: این کلینیک با مساحت 2 هزار متر مربع دارای 25 اتاق پزشک و در 2 نوبت کاری صبح و عصر به مردم خرمشهر خدمات رسانی می کند.
وی اظهارکرد: برای ساخت این کلینیک تخصصی و فوق تخصصی 35 میلیارد ریال و برای خرید تجهیزات مورد نیاز 42 میلیارد ریال هزینه شده است.
بهشتی گفت:در کلینیک شهید عسکری فر خرمشهر بخش هایی نظیر سنجش تراکم استخوان، ماماگرافی، او.پی.جی( دستگاه عکس برداری پیشرفته فک و دندان) ، سونوگرافی، رادیولوژی، اندوسکوپی اکو و دستگاه های تست ورزش فراهم شده است.
وی افزود: هم اکنون 48 پزشک متخصص و فوق تخصص اعم از داخلی، مغز و اعصاب، ارتوپد، چشم، گوش، حلق و بینی، قلب، زنان و زایمان، روانپزشک، کلیه و مجاری ادراری، پوست و مو و گفتار درمانی در این کلینیک به مردم خرمشهر خدمات رسانی می کنند.
بهشتی اظهارکرد: با توجه به اینکه این کلینیک دارای تعرفه دولتی است، روزانه بین 350 تا 400 نفر برای معاینه به آن مراجعه می کنند.
وی گفت: سامانه نوبت دهی به صورت تلگرامی، تلفن گویا، سایت اینترنتی و دستگاه نوبت دهی در کلینیک شهیدعسکری فر مهیاست.
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در ادامه با اشاره به خدمات رسانی در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر گفت: در 9 ماه نخست امسال 10 هزار و 848 نفر در این بیمارستان بستری شدند که از این تعداد سه هزار و 411 نفر عمل جراحی داشتند.
وی همچنین از نجات جان مادر باردار 32 ساله در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر خبر داد و افزود: این مادر باردار که دچار ایست قلبی شده بود با کمک تیم متخصصی متشکل از 6 متخصص زنان ، مغز و اعصاب، بیهوشی، قلب، داخلی و اورژانس از مرگ نجات یافت.
شهرستان خرمشهر 13 باب مرکز بهداشت و درمان و 22 خانه بهداشت دارد.
7100/ 6037
خبرنگار: کمیله حجازی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.