علی گلمرادی دوشنبه در حاشیه همایش سرمایه گذاری و نقش رسانه ملی در توسعه سرمایه گذاری حوزه انتخابیه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت و شرایط اقتصای موجود کشور بیان گر وجود اشکال و ایراد در این مساله است چرا که شرایط موجود نتوانسته پاسخگوی مناسب مردم باشد.
وی افزود: از این رو اگر به دنبال برون رفت از وضعیت نامناسب اقتصادی هستیم باید به گونه ای دیگر و رویکردی متفاوت، به سراغ ایجاد ظرفیت های سرمایه گذاری برای حل مشکل برویم و با برگزاری این همایش بر آن هستیم به طریق مناسب تری از طریق تقویت رسانه ها به ویژه صدا و سیما و در نظر گرفتن بودجه اختصاصی، به شکل برجسته ای فرصت های سرمایه گذاری را معرفی کنیم که موجب تشویق سرمایه گذاران به این منطقه باشیم.
وی در ادامه با تاکید بر همت مضاعف مسئولان برای تسهیل سرمایه گذاری در حوزه انتخابیه ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خاطرنشان کرد: مسئولان نیز باید دلسوزانه تر از گذشته به موضوع جذب سرمایه گذار توجه داشته باشند و مسیر سرمایه گذاری را در حوزه انتخابیه تسهیل کنند چرا که حوزه انتخابیه ما نسبت به سایر نقاط کشور شاخص های اقتصادی منحصر به فردی دارد که باید به نحو شایسته از آنها برای رشد و توسعه اقتصادی منطقه بهره ببریم.
گلمرادی ادامه داد: وجود 21 پتروشیمی مادر، بزرگترین پایانه حمل و نقل دریایی کشور، شرکت نفت و گاز آغاجاری، ظرفیت های دریایی شهرستان هندیجان و سیستم حمل و نقل چند وجهی همه بیان گر وجود تمام بستر های اقتصادی برای توسعه سرمایه گذاری در منطقه است.
وی ادامه داد: وجود آمار بالای بیکاری در کنار این ظرفیت ها نشان گر وجود سوء مدیریتی و سوء استفاده از این ظرفیت های اقتصادی است.
وی اضافه کرد: همت مضاعف مسئولان حوزه انتخابیه و وجود همدلی در بین آنها برای پیشبرد امور از جمله توسعه سرمایه گذاری، می تواند نوید بخش تحولی قابل توجه در این حوزه باشد.
به گزارش ایرنا همایش سرمایه گذاری و نقش رسانه ملی در توسعه سرمایه گذاری حوزه انتخابیه ، در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور جمعی از مسئولان محلی ماهشهر برگزار شد.
9858/7165/ 6037
خبرنگار: آمنه محتشمی ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد ** انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.