به گزارش ایرنا قشرهای مختلف مردم شادگان راهپیمایی خود را از میدان امام خمینی(فلکه شهرداری) این شهر آغاز و با شعارهای انقلابی و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی، تصاویری از امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، پس از طی مسافتی در چهاراه لاله این شهر اجتماع کردند.
راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر فتنه گر و مرگ بر منافق اقدامات برخی افراد در سوء استفاده از مشکلات اقتصادی مردم را محکوم و بر وحدت و هوشیاری بیش از پیش اقشار و قومیت های مختلف ملت و مسئولان تاکید کردند.
مردم ولایتمدار و انقلابی شادگان در مسیر راهپیمایی شعارهای 'ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم'، ' این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده'، ' الموت لامریکا ' و ' الموت لاسراییل' سر دادند.
امام جمعه شادگان در پایان این راهپیمایی با تاکید بر برطرف شدن نیازها و مشکلات معیشتی و اقتصادی به حق مردم گفت:مطالبات به حق مردم در خصوص معیشت آنها از آشوبگران جداست.
حجت الاسلام سیدمجید شرفی اظهار کرد:مردم و عشایر مرزنشین و مرزدار ما با وجودتمامی گلایه ها، نارضایتی ها و مشکلاتی که دارند با نجابت و بزرگی رفتار و همیشه پشتیبان و حامی ولایت و انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود:اعتراضات مردمی به حق بود ولی تعدادی فرصت طلب آن را منحرف کردند و اعتراضات در برخی از شهرها به ناآرامی تبدیل شد.
حجت الاسلام شرفی گفت: آشوبگران به مقدسات توهین کردند و علاوه بر تخریب و خسارت زدن به اموال و تاسیسات عمومی با رسانه‌های بیگانه و دشمنان همراه شدند.
وی اظهار کرد:مردم عشق خود را به نظام و پرچم مقدس ایران اسلامی اثبات کردند و با حضور گسترده در راهپیمایی ها ضمن محکوم کردن ناآرامی در کشور حماسه‌ای ماندگار و تاریخی آفریدند.
امام جمعه شادگان همچنین از حضور گسترده مردم شادگان در محکومیت ناآرامی های اخیر در این شهرستان و کشور تقدیر کرد.
شهرستان شادگان با حدود 160 هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز قرار دارد.
3015/7165/ 6037
خبرنگار: عدنان جواهری* تنظیم:حمیدرضا ترابی فرد* انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.