شرکت کنندگان در این اجتماع مردمی با سردادن شعارهایی ضمن تجدید میثاق با ولایت، اقدامات اخیر برخی افراد در خصوص تجمع و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در تجمع امروز مردم مراغه، شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی  مانند"مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، " مرگ بر فتنه گر" و "رهسپاریم با ولایت تا شهادت"،  ناآرامی های اخیر را محکوم کرده و با آرمان های رهبری تجدید میثاق کردند.
امام جمعه مراغه در این تجمع با اشاره به شکست توطئه های مختلف دشمنان علیه نظام اسلامی اظهار کرد: مردم ایران در محکوم کردن قضایای اخیر متحد بوده و تاکید دارند که باید با اغتشاشگران با قاطعیت برخورد شود.
 
حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی بر لزوم توجه به مطالبات و دغدغه های آحاد مردم از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: مسئولان نظام اسلامی در قالب قوای سه گانه، باید دست غارتگران و چپاولگران را از بیت المال مردم کوتاه کرده و با مفسدان اقتصادی برخورد جدی بکنند.
وی همچنین آسیب رساندن به اموال عمومی و شخصی را به بهانه اعتراض به مشکلات اقتصادی محکوم کرد.  
وی تاکید کرد: ملت ایران با وجود مشکلات بزرگ اقتصادی و معیشتی و هشت سال جنگ تحمیلی، فرزندان و عزیزان خود را در راه اعتلای نظام اسلامی فدا کرده و همواره از ولایت و نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.
  
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.