سرهنگ علی همتی سرورستانی ظهر شنبه در سخنرانی خود در مراسم حماسه 9 دی ماه در حسینیه ثارالله با تآکید بر بصیرت افزایی و معرفت مردم اظهار کرد: تنها افرادی از پرچم حق و ولایت دفاع می کنند که ولایی و انقلابی باشند، با آگاهی کامل موضوعات حساس را تشخیص دهند و به موقع عمل کنند.
وی افزود: عده ای در زمان پیروزی انقلاب اسلامی حسرت این را داشتند که نتوانسته بودند در این پیروزی موثر باشند، در زمان فتنه 88 نیز عده ای حسرت می خوردند که چرا نتواستند در دفاع از ولایت موثر واقع شوند.
فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر ادامه داد: حرکت عظیم مردم در 9 دی88 بزرگترین نماد عشق و علاقه مردم به ولایت و امام راحل (ره) بود .
وی اضافه کرد: افرادی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شعار می دادند، انقلاب اسلامی ایران بیش از 6 ماه تداوم ندارد، با پایداری انقلاب اسلامی تا کنون به اهداف شوم خود دست نیافتند.
فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر در ادامه حماسه 9 دی ماه را همانند پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در سال 88 عده ای از فریب خوردگان و مزدبگیران استکبار به مدت 8 ماه کشور را دچار ناآرامی ها و تشویش هایی کردند که باعث تحمیل ضرر و زیان های مادی و معنوی به کشور شدند ودر روز عاشورا به هتک حرمت عزاداران حسینی پرداختند.
همتی سروستانی افزود: عده ای از مخالفین نظام و سلطنت طلبان و منافقین با هدایت آمریکا و انگلیس به فتنه انگیزی پرداختند و در اعتراض به نتایج انتخابات به جای پیگیری از مراجع قانونی به دلیل ناحق بودن مطالبات خود با پشت کردن به توصیه های مقام معظم رهبری، دست به آشوب زدند.
فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی در جامعه خاطرنشان کرد: وظایف مهمی بر عهده نخبگان کشور و دولتمردان این حکومت است ،آنان باید با آگاهی کامل برای حفظ دین و ارزشهای دینی تلاش کنند و به مقابله با دشمنان خارجی بپردازندکه با به راه انداختن جنگ نرم برای کم رنگ کردن دین و ارزش های دینی تلاش می کنند، لازمه این موضوع حفظ هوشیاری ودوری از فتنه گران است.
همتی سروستانی افزود: فتنه گران با حرف های به ظاهر حق طلبانه وارد می شوند ولی اهداف خبیثی را در سر دارند، همه باید هوشیار باشیم که فتنه های زیادی با رنگ و لعاب جدید در پیش رو داریم.
وی ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیار، مسوولان پاسخگو نیستند و همین امر بر نارضایتی مردم افزوده است ، باید آگاه بود که برخی سخنان بوی فتنه می دهد.
همتی سروستانی در ادامه تنها راه نجات جامعه را وحدت و انسجام برشمرد و گفت: در شرایطی که سیاست مداران آمریکا صراحتا اعلام می کنند با کمک عده ای از داخل کشور برای فتنه انگیزی تلاش می کردند و میلیون ها دلار برای پیشبرد اهداف خود هزینه می کردند، تنها را نجات کشور برای پرهیز از فتنه انگیزی حفظ وحدت و انسجام است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همه باید هوشیار باشند که از نفوذ افرادی که در لباس خودی با فتنه گران همکاری می کنند، جلوگیری شود و از سپردن مسوولیت های کلیدی کشور به آنها پرهیز کنند.
به گزارش ایرنا مردم بندر ماهشهر پس از این تجمع حماسی ، در پاسداشت حماسه 9 دی 88 ، از فرمانداری این شهر تا حسینیه ثارا... بندر ماهشهر راهپیمایی کردند.
در این راهپیمایی مردم با سردادن شعارهای حماسی ، انقلابی و ضد آمریکایی - صهیونیستی آمادگی خود را در دفاع از ارزش های اسلامی و اصل ولایت فقیه اعلام کردند.
9858/7165/6002
خبرنگار: آمنه محتشمی ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد **انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.