به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر حوزه های علمیه خوزستان در این همایش حماسی در سخنانی گفت:ملت ایران اسلامی در دوران های مختلف تهدیدهای دشمنان را به فرصتی برای رسیدن به دستاوردهای بیشتر تبدیل کرده است.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مسعود بهرام پور افزود:امروز در سایه هوشیاری و خون پاک شهدای گلگون کفن به نقطه مطلوبی رسیده ایم و خط مقاومت مستحکم تر شده است.
وی افزود:عراق ، سوریه و همه سرزمین های اسلامی با وجود تهدیدهای دشمن در مسیری قرار گرفته اند که امت اسلامی با انسجام بیشتر در برابر استکبار و آمریکا قیام خواهند کرد.
وی بیان کرد:امام خمینی (ره) بیرق این نظام اسلامی را به دست مردی داد که می دانست خلف صالحی برای وی خواهد بود.امروز رهبر معظم انقلاب با رهنمودها و منویات خود راه پر ثمر امام راحل (ره) را به شایستگی ادامه می دهد و مردم همواره با اعتقاد به ولایت و نظام اسلامی در صحنه حاضر هستند.
وی افزود:9 دی نماد اعتقاد مردم به انقلاب و ولایت فقیه است و با پشتوانه مردمی ، انقلاب اسلامی به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است.
وی بیان کرد:توطئه های دشمنان همواره به شکست می انجامد و مردم و نظام اسلامی با اقتدار بیشتر به پیش می روند.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک هم در سخنانی 9 دی را تجلی اراده مردم در حمایت قاطع از نظام و ولایت عنوان کرد.
در این مراسم مردم اندیمشک با آرمان های بلند انقلاب ، ولایت فقیه و اسلام تجدید بیعت کردند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.