به گزارش ایرنا علی حسین حسین زاده روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقه تیراندازی با کمان قهرمانی کشور که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: یکی از مواردی که در شورای ورزش استان بر آن تاکید داریم گرفتن میزبانی در رشته های مختلف ورزشی است لذا اداره کل ورزش و تمام روسای هیات ها در این گزینه گام بردارند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان سطح میزبانی مسابقات تیراندازی با کمان را در سطح بالایی دانست و گفت: حضور ورزشکارانی از 23 استان نشان از سطح کیفی بالای مسابقات دارد و خوشبختانه رضایت تمام شرکت کنندگان را به همراه داشته است.
حسین زاده عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا تمامی رشته های ورزشی در شهرستان های استان گسرش پیدا کنند و از این طریق قشر جوان خود را با سایر رشته ها بیشتر آشنا کنیم.
در ادامه سرپرست هیات تیراندازی با کمان خوزستان گفت: در این رقابت ها بیش از 150 ورزشکار از 23 استان در دو بخش ریکرو و کامپوند با یکدیگر به رقابت پرداختند که در هر رشته 6 نفر به تیم ملی راه پیدا می کنند.
رضایی با بیان این که در بخش ریکرو 2 ورزشکار خوزستانی با درخشش در این رقابت ها راهی تیم ملی شدند افزود: تیم ملی کشورمان خود را برای حضور در مسابقات کاپ آسیا که در تایلند برگزار می شود، آماده می کند.
وی از برگزاری اردوی تیم ملی در خوزستان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان، کمتر از یک ماه دیگر اردوی آماده سازی تیم ملی در خوزستان برگزار می شود. قطعا این موضوع در پیشرفت کمانداران استان بسیار موثر است.
سرپرست هیات تیراندازی با کمان خوزستان به نبود زمین اختصاصی مناسب برای این رشته در استان اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک با ارائه یک برنامه منسجم تلاش می کنیم یک زمین اختصاصی مناسب برای کمانداران ایجاد کنیم تا به راحتی به فعالیت در این رشته بپردازند.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.