پارک میون وون روز جمعه در حاشیه برگزاری رقابت های تیراندازی با کمان انتخابی تیم ملی در اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بخش ریکرو مسابقات خوبی در بین آقایان و بانوان برگزار شد که ما را به آینده خوب این رشته در ایران بیشتر امیدوار کرد.
سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان با اشاره به این که سعی می کنیم نفرات جدیدی به ویژه در بخش بانوان به تیم ملی اضافه کنیم افزود: بیشتر به دنبال جذب نفراتی هستیم که در رده سنی جوانان بوده و از فیزیک بدنی مناسبی برخوردار باشند همچنین ذهن خوبی برای تیر انداختن داشته باشند.
وی رکوردهای ثبت شده در این رقابت ها را خوب ارزیابی کرد و گفت: سعی می کنیم از روی رکوردهای ثبت شده نفراتی را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم و گروه A و B تیم ملی را تشکیل دهیم. کمانداران ایران به ویژه در بخش آقایان روز به روز در حال پیشرفت هستند و شایسته کسب عناوین برتر در رقابت های بین المللی بزرگ هستند.
میوک وون ادامه داد: از ابتدای حضورم در ایران سعی کردم بیشتر توجه خود را به بخش پایه داشته باشم زیرا در این خصوص قدری ضعیف بودیم که خوشبختانه در رده سنی نوجوانان موفق شدیم دو سهمیه المپیک کسب کنیم.
وی با بیان این که ظرف سه سال آینده شاهد پیشرفت چشمگیری در تیراندازی با کمان ایران خواهیم بود افزود: تنها مشکل ما این است که در رده سنی جوانان به میزان کافی تیرانداز نداریم و در مسابقات بین المللی نمی توانیم به خوبی ظاهر شویم که تلاش می کنیم این نقیصه را برطرف کنیم.
سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان افزود: اگر به دنبال آینده ای درخشان در تیراندازی با کمان ایران هستیم باید در بخش پایه سرمایه گزاری کنیم.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.