سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: خیلی تمرکز نفتی‌ها به نکات فنی نیست. فردا چند بازیکن ما به دلیل آنفولانزا بازی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، فراز کمالوند در نشست پیش از بازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با سایپا در ورزشگاه تختی این شهر، اظهار کرد: مسابقه با سایپا سخت است زیرا سایپا قدرتمند است و حضور علی دایی بر روی نیمکت این تیم به بازیکنان آنها انگیزه می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: خیلی تمرکز نفتی‌ها به نکات فنی نیست. فردا چند بازیکن ما به دلیل آنفولانزا بازی نخواهند کرد. کرار جاسم نیز تا امروز در تمرینات شرکت نکرده بود ولی رفتم وی را آوردم و به او گفتم در آبادان پوستمان کلفت شده است. سوشا مکانی هم هزینه ی آی سی تی را خودش حساب کرد و فردا برای نفتی‌ها بازی می‌کند.

کمالوند در ادامه گفت: آقایانی که نفت را دچار مشکل کردند اگر خودشان چندماه حقوق نگیرند به سرکار خود می‌روند؟ ما در شهری زندگی می‌کنیم که پالایشگاه و پتروشیمی دارد. تیمی که یک سال در میان در لیگ بوده، ولی امسال چنین نتیجه قوی‌ای گرفتیم کمک نمی‌شود. قویا می‌گویم آقایان نمی‌خواهند تیم در لیگ برتر باشد.

سرمربی صنعت نفت گفت: به هر وعده‌ای که دادم عمل کردم ولی آقایان کمک نکردند. الان چون نیم فصل است، پول نمی‌دهند تا یارگیری کنیم. از الان به بعد مسئولیتی با من نیست و فقط حضور فیزیکی بر روی نیمکت دارم.

کمالوند در پایان افزود: مسئولان وزارت نفت همکاری نمی‌کنند. شرکت نفت صراحتا اعلام کند نمی‌خواهد تیمداری کند. از الان بعد مسئولان نفت باید پاسخگوی مردم باشند.

دو تیم فوتبال صنعت نفت و سایپا، فردا جمعه هشتم دی ماه از ساعت 16:45 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.