حبیب آلبوخنیفرشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ما یک هفته بعد از شروع مسابقات بسته شد و اکثر بازیکنان ما بدون تمرین وارد مسابقات شدند که این موضوع به تیم ما لطمه وارد کرد.
سرمربی تیم پتروشیمی مارون ماهشهر با بیان این که پیش از آغاز مسابقات به دلیل نداشتن پول کافی نتوانستیم به غیر از یک دروازه بان، بازیکنی در سطح لیگ برتر جذب کنیم افزود: سایر بازیکنان ما در حد لیگ یک هستند و نبود چند بازیکن با تجربه و نامدار در تیم ما احساس می شود.
وی مصدومیت بازیکنان کلیدی تیمش را یکی از عوامل مهم در نتیجه گیری تیمش دانست و گفت: با وضعیتی که اکنون بر تیم ما حاکم است فکر نمی کنم در پایان رقابت ها بتوانیم در نیمه بالایی جدول قرار بگیریم اگر چه روند حرکتی تیم ما نسبت به روزهای اول بهتر شده و به آینده امیدوار هستیم.
آلبوخنفر به بازی روز گذشته تیمش مقابل نفت و گاز گچسارا ن اشاره کرد و گفت: اگر چه در مقابل تیم گچساران که در مسابقات آسیایی به مقام هفتم دست یافت، بازنده شدیم اما این تیم را در ماهشهر به زانو درآوردیم و تنها با اختلاف یک گل بازی را واگذار کردیم. قطعا اگر ضربه پنالتی ما به گل تبدیل می شد نتیجه این دیدار به تساوی کشیده می شد.
وی در ادامه به موضوع اسپانسرینگ تیم اشاره کرد و گفت: تیم ما به لحاظ مالی با مشکل مواجه است به حدی که دروازه بان تیم ما در چهار بازی ابتدایی بدون پیراهن مخصوص به میدان رفت امیدواریم با تغییر مدیریت جدید مشکلات ما کمتر شود و به لحاظ مالی تامین شویم.
سرمربی تیم پتروشیمی مارون ماهشهر در پایان به بازی آینده تیمش مقابل مس کرمان اشاره کرد و گفت: این دیدار روز پنج شنبه در ماهشهر برگزار می شود و امیدواریم با حمایت تماشاگران با دست پر از میدان خارج شویم.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.