سید محمد هادی جزینی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:با این اقدام فرودگاه اهواز به جمع معدود فرودگاههای دارای دفتر صدور روادید وزارت امور خارجه می پیوندد.
وی اضافه کرد: فعالیت این دفتر از روز پنجشنبه هفتم دی ماه با حضور حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه و استاندار خوزستان و جمعی از مدیران وزارت امور خارجه و استانی، در قالب تفاهم نامه همکاری فی مابین وزارت امور خارجه و استانداری خوزستان آغاز می شود.
جزینی افزود: با راه اندازی این دفتر از این پس در فرودگاه بین المللی اهواز برای اتباع بیش از 180 کشور جهان روادید صادر می شود و اتباع خارجی دیگر نیازی به طی فرایند وقت گیر مراجعه به سفارتخانه های ایران در خارج از کشور نخواهند داشت بلکه به محض ورود به این فرودگاه با ارائه گذرنامه معتبر در کوتاهترین زمان ممکن روادید خود را دریافت خواهند کرد.
مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خوزستان بیان کرد: این استان با داشتن جاذبه های گردشگری و همچنین بسترهای مناسب سرمایه گذاری خارجی می تواند به خوبی پذیرای توریست ها و سرمایه گذارانی باشد که از کشورهای مختلف به این استان می آیند و تسهیل امور مربوط به تردد این افراد، در تحقق اهداف توسعه ای مورد نظر برای استان بسیار موثر خواهد بود.
به گزارش ایرنا اتباع خارجی پیش از این برای دریافت روادید به کنسولگری ها و سفارت خانه های جمهوری اسلامی در خارج از کشور مراجعه می کردند و برای اینکار هم به لحاظ زمانی و هم به لحاظ مادی متحمل هزینه هایی می شدند.
6002/7164
خبرنگار : عاطفه جوادی**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.