به گزارش ایرنا روز گذشته کرارجاسم با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام خداحافظی خود را با این تیم و هوادارانش اعلام کرد.
در پست اینستاگرامی کرار این چنین آمده است که 'به عرض هواداران با وفای آبادانی می‌رسانم با تمام احترامی که برای شما و شهر آبادان قائلم دیگر قادر به ادامه ی همکاری و ماندن در این تیم محبوب و مردمی نیستم، در این مدتی که افتخار پوشیدن پیراهن تیم صنعت نفت را داشتم تنها به خاطر علاقه و تعصب شما هواداران و مربی ام بوده است.
وی در ادامه پست خود با انتقاد از هیات مدیره این باشگاه و عذرخواهی از هوادارن آبادانی نوشت: متاسفانه هیات مدیره باشگاه قدر و ارزش این تیم و بازیکنان و هوادارن را نمی‌داند، من در تیم های بزرگی چون ایران، عراق، قطر و امارات بازی کرده‌ام و برحسب تجربه میدانم که اگر به این تیم توجه لازم می شد حرف های زیادی برای گفتن داشتیم اما افسوس که هیچ گوش شنوایی وجود ندارد'.
با این وجود فراز کمالوند مربی صنعت نفت آبادان ، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خداحافظی این بازیکن از تیمش را رد کرد و اعلام کرد کرار در صنعت نفت می ماند.
کرار جاسم محمد المحمودی (۱۵ مارس ۱۹۸۷ در نجف) فوتبالیست عراقی تیم صنعت نفت آبادان است.
وی سابقه بازی در الشباب النجف، الوکر قطر، تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران، شاهین بوشهر و عجمان امارات را در کارنامه خود دارد.
/6002/7164
خبرنگار: عاطفه جوادی**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.