به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ سعید داراب پور چهارشنه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهواز در محل فرمانداری به اجرای طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان و هنجارشکنان در یک منطقه از اهواز اشاره کرد و یادآور شد:در این طرح ضربتی که در ساعت چهار بامداد امروز اجرا شد جمعی از خرده فروشان مواد مخدر و دارندگان اموال مسروقه و نیز افراد متعرض به پلیس دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.
وی با اشاره به شناسایی 10 نقطه آلوده در اهواز گفت: برای کنترل مناطق آلوده به مواد مخدر در برخورد با خرده فروشان نباید مماشات کرد.
سرهنگ داراب پور با اشاره به تشکیل 2هزار و 248 پرونده در مدت هشت ماهه امسال برای افراد دستگیر شده در رابطه با مواد مخدر در شهرستان اهواز اظهار کرد: این بدان معناست که نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر معادل همین پرونده ها ، ماموریت انجام داده که کار بسیار سختی است.
وی در بخشی دیگری به عرضه کنندگان قرص هایی نظیر ترامادول و متادون اشاره کرد و اظهار داشت: باید با عرضه کنندگان این گونه قرص ها هم برخورد کرد زیرا عوارضی مانند موادمخدر دارند.
وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته هر ماه 100 مصرف کننده موادمخدر در شهرستان اهواز برای ترک اعتیاد به کمپ ها معرفی می شوند. در بررسی های صورت گرفته از 100 معتاد معرفی شده در آبان ماه 72 نفر دارای سابقه سرقت بوده اند که با معرفی آنان میزان سرقت در اهواز کاهش چشمگیر داشته است.
مهرماه امسال نیز در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان 35 کانون تجمع خرده فروشان و معتادان در شهرستان اهواز تخریب شد.
در این راستا 34 متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.
6068
خبرنگار: ندا رضاپور**انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.