به گزارش ایرنا، یحیی گل ‌محمدی شامگاه سه شنبه پس از شکست تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در اهواز اظهار کرد: داور با تیم ما لج کرده بود و سوت های بی دلیلی علیه ما زد، معتقدم تحت تاثیر جو ورزشگاه بود و نتوانست تصمیمات خوبی بگیرد.
سرمربی تیم تراکتورسازی با بیان این که هیچ فرصت گلزنی به حریف ندادیم افزود:چندین موقعیت خوب گلزنی داشتیم که آن ها را به راحتی از دست دادیم هر چند که بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و حق‌شان برد بود.
وی با اشاره به این که فوتبال، امروز روز بدش را به ما نشان داد و توپ های ما به گل تبدیل نشد افزود: معتقدم تصمیمات اشتباه آقای زاهدی فرد در نتیجه این بازی بسیار موثر بود اما با این حال، مسئولیت این شکست برعهده من است و کسی را مقصر نمی‌دانم.
گل محمدی ضمن عذرخواهی از هواداران تیمش گفت: متاسفانه در صحنه ‌ای که منجر به اخراج فرزاد حاتمی از زمین بازی شد داور خیلی عجولانه عمل کرد و کارت قرمز داد این در حالی است که قبل از این صحنه باید بازیکن حریف را اخراج می‌کرد.
وی با اشاره به این که در دو پست مدافع وسط و مهاجم نیاز به بازیکن داریم تا تیم‌ مان تکمیل تر شود افزود: امیدوارم در بازی‌های آینده این شکست را جبران کنیم و در لیگ نتایج قابل قبولی کسب کنیم، همچنین در جام باشگاه های آسیا در گروه سختی قرار داریم اما امیدوارم موانع را از سر راه برداریم.
دیدار دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با شکست 4 بر 3 تراکتورسازها در ضربات پنالتی به پایان رسید.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.