به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های دوم این هفته نماز جمعه آبادان اظهار کرد:استان خوزستان پر آب نیست، اگر پر آب بود زمین های کشاورزی و همچنین دامداری در این استان دچار مشکل نمی شد.
وی افزود: متاسفانه رییس سازمان محیط زیست بدون مطالعه دستور به انتقال آب سرشاخه های کارون به استان های دیگر را داده که این مهم ، کشاورزی و دامداری در این منطقه را با بحران جدی روبه رو می کند.
خطیب جمعه آبادان در ادامه با اشاره به 27 آذر روز وحدت دانشگاه و حوزه علمیه گفت:دشمن و اجنبی ها بدنبال تفرقه افکنی بین دانشگاه و حوزه علمیه بودند ولی با درایت امام خمینی(ره) و شهید مفتح این دو قطبی صورت نگرفت.
حجت الاسلام ابراهیمی پور ادامه داد: دشمن قصد داشت دانشگاه و حوزه علمیه را به هم بدبین کند که باعث می شد شکافی بزرگ بین جامعه شکل گیرد.
وی همچنین با اشاره به سفر وزیر امور خارجه انگلستان به ایران افزود:بیش از 2 قرن است انگلیس منبع شر و فساد در منطقه است و هیچ هدفی جز تضعیف جمهوری اسلامی ایران ندارد و سفر وزیر امور خارجه این کشور به ایران برای رها سازی جاسوسانش است.
خطیب جمعه آبادان اظهار کرد:انگلستان در برجام هم با دستور آمریکا به تعهداتش عمل نکرد و نباید به آنها اعتماد کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به برنامه بودجه 97 نیز گفت:مساله اقتصاد مقاومتی از خلا های جدی برنامه بودجه کشور است و این نسخه مستحکم و اثر گذار قراراست کشور را از بن بست خارج کند، ولی به این مساله در بودجه سال 97 کمتر توجه شده است.
وی افزود:یارانه های بسیاری نیز در برنامه بودجه سال 97 قطع خواهد شد و این دغدغه جدی برای مردم است زیرا خیلی از افراد جامعه زیرپوشش و حمایت سازمانی نیستند که در صورت قطع یارانه با چالش جدی روبه رو می شوند.
7104/6125 / 6037
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد ** انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.