نادر سعادتی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:علاوه بر 56 کانون فرهنگی در مساجد شهر دزفول تعداد 70 کانون نیز در مناطق روستایی این شهرستان با استقبال جوانان فعالیت دارند.
وی فعالیت کانون های فرهنگی هنری را در جذب جوانان ، نوجوانان و کودکان به مساجد مهم و اثر گذار دانست و گفت: این کانون های فرهنگی در تمام ایام سال فعال بوده و متناسب با نیاز جوانان برنامه های آموزشی فرهنگی ، هنری و مذهبی برگزار می کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول همچنین به شرکت 190 نفر از جوانان پسر و دختر دزفول در مسابقات قرآنی خبر داد و گفت: دزفول بیشترین تعداد شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی مدهامتان را در استان خوزستان به خود اختصاص داده است.
سعادتی فرد گفت: از این تعداد 27 نفر مجوز حضور در مسابقات استانی را کسب کرده و یک نفر نیز در مسابقات کشوری که هم اکنون در مشهد مقدس در حال برگزاری است حضور دارد.
وی پیشنهاد تشکیل شورای قرآنی دزفول و انجمن خیرین قرآنی را داد و گفت:‌ آماده همه گونه همکاری با شورای قرآنی شهرستان هستیم.
به گزارش ایرنا آئین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان شهرستان دزفول در سالن مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول برگزار شد.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در این آئین با استقبال از پیشنهاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در خصوص تشکیل شورای قرآنی گفت: تشکیل شورای قرآنی ظرفیت قرآنی شهرستان دزفول را بالاتر خواهد برد و این موضوع در شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیگیری می شود.
حسین براتی دبیر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان نیز در این آئین گفت:در حال حاضر بیش از یکهزار و 200 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خوزستان فعال هستند که امسال 13 نفر از بهترین ها در بخش های مختلف قرآنی به مسابقات کشوری اعزام شدند.
در این آئین به نفرات برتر جشنواره قرآنی مدهامتان دزفول و موسسه های قرآنی لوح تقدیر اهدا شد.
6068
خبرنگار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.