به گزارش ایرنا محمد جعفر فلسفی دوشنبه در هجدهمین جلسه شورای شهر اهواز افزود: پس از بازدیدهای میدانی و نشست های تخصصی مقرر شد ورودی های شهر که چهره ی نازیبایی را برای اهواز رقم زده اند هر چه سریع تر اصلاح شوند.
وی با انتقاد از خسارت های وارد شده به پارک ها و فضاهای سبز شهر اهواز گفت: در نگهداری و مراقبت از پروژه هایی که شهرداری اجرا کرده بی دقتی هایی صورت گرفته که این موضوع بسیار آزاردهنده است و قطعاً نیاز به پیگیریِ خاص دارد،از بارزترین اماکنی که مورد تخریب قرار گرفته می توان به پارک شهروند، پارک ربیع و پارک مالیات در منطقه گلستان اشاره کرد.
فلسفی با اشاره به اینکه هزینه این کارها از بیت المال پرداخت شده وهمه باید نسبت به آن پاسخ گو باشیم یادآور شد: باید منشاء این اتفاقات تلخ واکاوی شود، در حال حاضر ما باید هزینه هنگفتی برای جبران این خسارت پرداخت کنیم و این مسئله سرعت ما را در ارائه خدمات جدید کاهش خواهد داد.
به گفته فلسفی برخورد جدی با عواملِ این اتفاقات درس عبرتی خواهد بود برای کسانی که فکر می کنند آزاد هستند و هر طور می خواهند تصمیم می گیرند و کسی کاری به آن ها ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل بیمه جمعی از کارکنان شهرداری اهواز اشاره کرد و گفت: یکی از چالش های بزرگ ما مشکل بیمه این کارکنان است که سالهاست گریبان گیر شهرداری شده و ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و امیدواریم به نتیجه موردنظر دست پیدا کنیم.
براساس اعلام شهرداری اهواز در سال 97 سه ورودی مسیرهای پرتردد این کلانشهر از مسیرهای خرمشهر، شیبان و حمیدیه ساماندهی می‌شوند و ساماندهی سه ورودی دیگر نیز در سال 98 انجام می‌شود.
6002خبرنگار: ندا رضاپور**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.