به گزارش ایرنا تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چند روز اخیر بدلیل آنچه که مشکلات مالی عنوان شده دچار حاشیه هایی شد و تمرینات روز جمعه این تیم با اعتراض بازیکنانش تعطیل شد.
نفتی های آبادان در این فصل با درخشش بازیکنانش توانسته در نتیجه گیری نسبت به فصل های گذشته عملکرد بهتری داشته باشد و این مهم موجی از خوشحالی را در بین هواداران این تیم به راه انداخته است.
هواداران آبادانی که عاشقانه از تیم محبوب شهرشان حمایت می کنند پس از مواجه شدن این تیم با مشکلات مالی با تجمع مقابل دفتر نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مشکلات مالی این تیم شدند.
سعید دانش یکی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به ایرنا گفت: تیم صنعت نفت اکنون در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و مشکلات مالی می تواند موقعیت این تیم را متزلزل کند.
وی افزود:در این فصل تیم صنعت نفت امیدوار کننده نتیجه گرفته ولی با پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان، ادامه روند خوب این تیم با مشکل روبه رو شده است.
این هوادار آبادانی گفت: به نظر می رسد وزارت نفت چندان مایل به نتیجه گیری تیم صنعت نفت نیست زیرا در موقعیتی حساس حمایت خود از این تیم را دریغ کرده است.
عدنان جزیره دیگر هوادار آبادانی نیز می گوید:وزارت نفت باید فکری به حال وضعیت تیم صنعت نفت بکند زیرا با ادامه مشکلات مالی این تیم بازیکنان در نیم فصل دوم به پیشنهادات دیگر جواب می دهند.
وی اظهار کرد:پس از سالها تیم صنعت نفت نتایج خوبی در این فصل کسب می کند و این مهم شور و نشاط اجتماعی را در آبادان به همراه داشته ولی تامین نشدن مالی باعث می شود این تیم روند نزولی را پیش بگیرد.
این هوادار آبادانی افزود:از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم برای رفع مشکلات مالی تیم صنعت نفت با وزارت نفت مذاکره کنند زیرا تیم فوتبال صنعت نفت تنها دلخوشی مردم این شهر است.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این باره به ایرنا گفت:امسال صنعت نفت نسبت به سال های گذشته در نتیجه گیری عملکرد قابل قبولی داشته و بهترین سال های فوتبالی خود را پشت سر بگذارد.
فراز کمالوند اظهار کرد:این نتیجه گیری و موفقیت های اخیر بدون شک با حمایت هواداران شکل گرفته ولی بازیکنان برای ایجاد انگیزه نیاز به حمایت مالی هم دارند.
سرمربی صنعت نفت افزود:امسال در حالی که ما امیدهای زیادی برای کسب رده های بالای جدول را داریم بودجه به موقع به تیم داده نمی شود و این مشکل به طور حتم انگیزه بازیکنان را کاهش می دهد.
کمالوند گفت:پارسال تا پایان نیم فصل اول با اینکه نتایج تیم نسبت به امسال ضعیف تر بود 50 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شد ولی امسال تنها 20 درصد از قراردادها پرداخت شده است.
وی افزود:با ادامه این شرایط نمی دانم در نیم فصل دوم چه اتفاقاتی خواهد افتاد و نمی توانم با این مشکلات بازیکن جدیدی به تیم اضافه کنم و حتی امکان جدا شدن بازیکنان کلیدی نیز وجود دارد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با 21 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد فردا در بازی معوقه از هفته هشتم میهمان پرسپولیس تهران است.
تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز جمعه هفته گذشته با اعتراض بازیکنان این تیم تعطیل شد.
7104/7165 / 6037
خبرنگار: مسعود گادار ** تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.