به گزارش ایرنا حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اهواز با بیان اینکه شعار هیهات منا الذله رمز موفقیت حق طلبان جهان است اظهار کرد: دیگر درس عبرت از این اقدام آمریکا اینست که امید به دشمن سبب ناامیدی می شود.
حاجتی با اشاره به اینکه عده ای معدود معتقد به مبارزه در کنار مذاکره قهرمانانه بودند افزود: دیدیم که چطور اندک اندک رژیم صهیونیستی در این منطقه نفوذ کرد.
حاجتی با بیان اینکه ذهن سیاست مداران آمریکا کار می کند اما فهمشان کور است گفت: رئیس جمهور آمریکا خط فکری خود را از اتاق های فکر اسرائیل می گیرد.
وی ایجاد داعش را توطئه دشمن دانست و خاطر نشان کرد: داعش 180 هزار کیلومتر از سرزمین های خاورمیانه را گرفت پس از آن بسیاری گفتند باید عقب نشینی کرد اما مقام معظم رهبری به چنین امری اعتقاد نداشته و راه مبارزه را مطرح کردند.
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه جز نیستی و مرگ چیز دیگری در انتظار آمریکا نیست گفت: به گفته امام خمینی (ره) اسلام تمام سنگرهای جهان را فرا می گیرد و رمز آن نیز همین شعار هیهات منا الذله است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به مسئولان یادآور شد: انتظار می رود مسئولان بر پرداخت هرچه سریعتر مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی نظارت کنند.
وی گفت: فع مشکل ریزگردها، کاهش آثار سوء آن، کاهش بیکاری و سامان دادن به واحدهای صنعتی دیگر مطالبات مردم خوزستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

6002 خبرنگار: ندا رضاپور**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.