به گزارش ایرنا دو تیم پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان در هفته دهم از سری رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه در ماهشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم پتروشیمی با نتیجه 81 بر 75 به پیروزی رسید.
دو تیم خوزستاتی پتروشیمی و پالایش نفت که شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می دهند در حالی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در هفته نخست رقابت های دور برگشت حریفان خود را با اقتدار از پیش رو برداشته بودند و از انگیزه بالایی برای پیروزی در این دیدار برخوردار بودند.
پتروشیمی بندرامام که از 9 بازی گذشته خود با 9 پیروزی و کسب 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد در این دیدار به دنبال تداوم پیروزی های خود می باشد و در سوی مقابل تیم پالایش نفت آبادان که تاکنون 2 شکست در کارنامه دارد تلاش می کند علاوه بر پیروزی مقابل پتروشیمی، شکست مرحله رفت را جبران کند و خود را به صدر جدول نزدیک تر کند.
تیم پتروشیمی بندرامام با ترکیب ابتدایی سعید داورپناه، میثم میرزایی، بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی و فیلیپ ویدنوف وارد میدان شد همچنین محمد جمشیدی، بایرون مالنس، محمد حسن زاده، محمدرضا اکبری و استیو برت ترکیب تیم پالایش نفت آبادان را تشکیل می دادند.
رویارویی بسیاری از بازیکنان حاضر در زمین در مصاف با تیم سابق خود از مهمترین حواشی این دیدار کاملا خوزستانی به شمار می رفت. سعید داورپناه و میثم میرزایی فصل گذشته برای پالایش نفت به میدان رفتند همچنین محمد جمشیدی فصل قبل پیراهن تیم پتروشیمی را بر تن کرده بود.
شاگردان مهران شاهین طبع در همان کوارتر اول بازی گوی سبقت را از تیم پالایش نفت آبادان ربودند و با پرتاب های کم اشتباه خود توانستند با نتیجه 28 بر 16 پیروز این کوارتر شوند.
در کوارتر دوم شاگردان حماد سامری به خود آمدند و با در اختیار گرفتن نبض بازی فاصله امتیازات را نسبت به حریف قدرتمند خود کمتر کرد. این کوارتر با برتری 21 بر 13 به سود پالایش نفت به پایان رسید و دو تیم برای استراحت 10 دقیقه ای به رختکن رفتند.
در نیمه اول این دیدار حساس و نفس گیر سعید داورپناه و فلیپ ویدنوف از تیم پتروشیمی و محمد جمشیدی و بایرون مالنس پرامتیاز آورترین بازیکنان میدان شناخته شدند.
دو تیم که شناخت بسیار خوبی از بازی یکدیگر داشتند با شروع کوارتر سوم به خوبی در میدان ظاهر شدند و به لحاظ امتیازآوری، پایاپای پیش می رفتند که در نهایت این کوارتر با نتیجه 19 بر 17 به سود پتروشیمی به پایان رسید.
کوارتر چهارم و پایانی این دیدار از حساسیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود چرا که نمی خواستند بازنده این دیدار باشند و همین امر موجب شد تا این کوارتر با نتیجه 21 بر 21 به پایان برسد. تیم پتروشیمی که از ملی پوشان بیشتری بهره مند بود از موقعیت های خود بهتر استفاده کرد و در نهایت با نتیجه 81 بر 75 پیروز این دیدار شد.
تیم های پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان در حال حاضر با کسب 20 و 17 امتیاز در مکان های اول و سوم جدول رده بندی قرار دارند.
تیم رعد پدافند خوزستان در این هفته میهمان تیم شهرداری گرگان بود که با نتیجه 68 بر 59 تن به شکست داد تا در قعر جدول جای بگیرد.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.