به گزارش ایرنا هماد سامری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دیدار یکی از بهترین بازی های لیگ بود زیرا 2 تیم میل به هجوم خوبی داشتند.
وی افزود:ما قصد داشتیم نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر را با کیفیت بالایی آغاز کنیم که خدا را شکر این مهم اتفاق افتاد.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت:در فاز حمله خیلی خوب بودیم و توپ های زیادی را روی سبد حریف بردیم ولی در کار دفاعی می توانستیم بهتر باشیم.
سامری تصریح کرد:همه بازی ها سخت است و در چهار هفته آینده باید برابر چهار مدعی قهرمانی به میدان برویم ولی سعی ما پیروزی در تمامی دیدارهاست.
وی افزود:توانایی این را داریم که نسبت به نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر نتایج بهتری کسب کنیم و این را در بازی امروز ثابت کردیم.
زمان حسینی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز گفت:بازی بسیار زیبا و منظمی در آبادان برگزار شد و تا حدوی نیز شانس پیروزی داشتیم.
وی اظهار کرد: از تیم پالایش نفت آبادان شناخت بسیار خوبی داشتیم و می دانستیم این دیدار یکی از سخت ترین بازی های این فصل برای ما خواهد بود.
سرمربی شهرداری گرگان افزود:تیم جوان اما آینده داری داریم و امروز برابر تیم پالایش نفت که مدعی قهرمانی به شمار می رود از همه بازیکنان خود استفاده کردیم.
حسینی تصریح کرد:افتخار می کنیم چنین جوانان با انگیزه ای در اختیار داریم که آینده بسکتبال گرگان را رقم می زنند ولی آنها نیاز به حمایت و تجربه بیشتر دارند.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عصر امروز از هفته نهم رقابت های لیگ برتر کشور با نتیجه 96 بر 80 میهمانش شهرداری گرگان را از پیش رو برداشت.
7104/7165/6002
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.