جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سفر دو روزه به استان خوزستان از یگان های تابعه قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امیر سرتیپ نوذر نعمتی در سفری دو روزه به استان خوزستان از یگان‌های زرهی و هوانیروز مستقر در خوزستان بازدید کرده و این یگان‌ها نیز آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

جانشین نیروی زمینی ارتش با تاکید بر لزوم داشتن آمادگی هر چه بیشتر در یگان‌های تابعه قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا، گفت: باتوجه به درخشش قدرت های نظامی کشورمان در سطوح جهانی انتظار می رود تمامی یگان های ارتش در منطقه نیز آمادگی کامل جهت حضور در هر ماموریتی را داشته باشند.

 در این بازدید امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از تیپ 192 زرهی، تیپ 292 زرهی، تیپ 392 زرهی، تیپ 45 نیرو مخصوص، تیپ 72، پشتیبانی منطقه 6، آمادگاه مهماتی دو کوه، مرکز تعمیرات مسجد سلیمان، هوانیروز مسجد سلیمان و گروه 422 مهندسی رزمی دغاغله که سرعت، دقت و شجاعت و مهارت کارکنان را ستودنی توصیف کرد و از تسلط فرماندهان تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.