به گزارش ایرنا دو تیم رعد پدافند خوزستان و دانشگاه آزاد اهواز روز دوشنبه در چارچوب رقابت های لیگ برتر بسکتبال در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم رعد پدافند با نتیجه 69بر 55 مغلوب حریف با تجربه خود شد.
شاگردان غفور کامروا در کوارتر اول بازی به خوبی ظاهر شدند و در حالی که می توانستند با اختلاف چندین امتیاز از حریف خود پیش افتند اما به تساوی رضایت دادند و این کوارتر با حساب 18 بر 18 به پایان رسید.
درکوارتر دوم این بار نوبت به شاگردان فرزاد کوهیان رسید که با دفاع مناسب و توپ گیری های متعدد فاصله امتیازات خود را با رعد پدافند بیشتر کردند و با نتیجه 43 بر 31 پیروز این کوارتر شدند.
بازیکنان رعد پدافند که روحیه خود را از دست داده بودند در کوارتر سوم بازی دست به بازی انتحاری زدند و همین امر موجب شد تا دانشگاه آزاد بر روی ضد حمله صاحب موقعیت های فراوانی شود، این کوارتر با احتساب 60 بر 43 به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید.
درکوارتر چهارم این دیدار بازیکنان دانشگاه آزاد که که نتیجه بازی را برای خود تمام شده می دیدند به خوبی بازی را کنترل کردند و در پایان با نتیجه 69 بر 55 پیروز این دیدار پر تنش شدند.
اعتراضات شدید کادر فنی و بازیکنان هر دوتیم به تصمیمات داوری از مهمترین حواشی این دیدار به شمار می رفت به گونه ای که بازی برای دفعات مکرر متوقف شد.
درکوارتر چهارم این دیدار بین دورقی و گرامی پور بازیکنان سنتر هر دو تیم درگیری شدیدی رخ داد که این موضوع از چشم داوران دور نماند و هر دو بازیکن با خطای فنی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه شدند.
کادر فنی تیم رعد پدافند که به شدت نسبت به عملکرد داوران اعتراض داشت وارد زمین شد و بازیکنان خود را به بهانه اعتراض از زمین خارج کرد که با رای داوران و مسئول برگزاری این دیدار مربی و سرمربی تیم رعد پدافند منجر به خطای فنی شده و هر کدام به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه شدند.
تیم رعد پدافند خوزستان در حال حاضر با کسب 10 امتیاز از بازی در مکان هشتم جدول رده بندی جای گرفته است. این تیم درهفته یازدهم روز پنجشنبه 16 آذرماه میهمان تیم شهرداری گرگان خواهد بود.
6002 خبرنگار: محمد شاکری **انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.