به گزارش ایرنا تیم رعد پدافند خوزستان عصر پنجشنبه در هفته دوم از رقابتهای لیگ برتر بسکتبال در حالی که میزبان تیم شهرداری گرگان بود با نتیجه نزدیک 77 بر 65 به برتری رسید.
تیم رعد پدافند که اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند در کوارتر اول این دیدار با نتیجه 18 بر 15 به برتری رسید.
زرد پوشان خوزستانی که هدفشان کسب اولین برد در لیگ برتر بود در کوارتر دوم با انگیزه بهتری به میدان رفتند که در نهایت با نتیجه 36 بر 33 پیروز این کوارتر شدند.
در نیمه دوم و در کوارتر سوم تیم شهرداری گرگان فاصله امتیازات را جبران کرد و توانست در امتیاز 53 با حریف خوزستانی خود برابر شود و در ادامه هیجان کار را دو چندان کند.
کوارتر چهارم این دیدار با حلقه اتحاد بازیکنان تیم رعد پدافند و سر دادن شعار یا علی آغاز شد که هر چه زمان بازی در این کوارتر به جلوتر می رفت بازیکنان رعد به خوبی یکدیگر را در زمین پیدا می کردند و در نهایت با پرتاب های کم اشتباه خود گوی سبقت را از حریف ربودند و پیروز میدان شدند.
حضور پرشور تماشاگران اهوازی از مهمترین حواشی این بازی به شمار می رفت.
دو نماینده دیگر استان یعنی تیم های پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام در یک بازی بسیار حساس در آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 80 بر 64 پتروشیمی به پایان رسید.
در حال حاضر تیم پتروشیمی بندر امام با کسب 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین جدول مسابقات لیگ برتر بسکتبال است.
همچنین تیم های پالایش نفت آبادان و رعد پدافند در مکان چهارم و پنجم جدول قرار دارد.
شهرداری تبریز، پتروشیمی بندر امام، شهرداری گرگان، دانشگاه آزاد، پدافند رعد خوزستان ، پالایش نفت آبادان، یس آل گرگان، مهرام تهران، نیروی زمینی 9 تیم حاضر در این دوره از رقابت های لیگ برتر هستند.
در هفته سوم این رقابت‌ها 2 تیم خوزستانی پتروشیمی و رعد پدافند خوزستان در ماهشهر رو در روی هم قرار می گیرند.
6064
خبرنگار : محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.