مسئول بسکتبال سه نفره هیات استان گیلان روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره از رقابت ها در سایت فدراسیون جهانی بسکتبال FIBA ثبت شد و رقابت های بسکتبال سه نفره ای که در سایت فدراسیون جهانی ثبت شود ، برای بازیکنان رنکینگ داخلی و جهانی محسوب می شود که این امر در شناخته شدن بازیکنان بسکتبال تاثیر بسزایی دارد.
شادی عادلی اظهار کرد: بسکتبال سه نفره یک رشته المپیکی است که در زمان 10 دقیقه ای در نیمه زمین بسکتبال به همراه سه بازیکن و یک ذخیره ، بدون حضور مربی انجام می شود.
وی در مورد رقابت های بسکتبال سه نفره بانوان صومعه سرا نیز خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت ها ، پنج تیم حضور داشتند که به صورت دوره ای با هم رقابت کردند و در پایان، تیم بسکتبال سه نفره بانوان سبا یوسفی آزاد ، مهدیه موسی پور، مائده عاشورزاده و کیانا تن پوش با غلبه برابر حریفان خود عنوان قهرمانی را کسب کردند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

**کسب مقام سوم لیگ برتر اسنوکر کشور توسط باشگاه شادمان گیلان
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان گفت: تیم اسنوکر شادمان پاسارگاد ، موفق شد مقام سوم رقابت های لیگ برتر کشور را کسب کند.
سارنگ بزرگ چنانی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پایان دور برگشت دومین دوره رقابت های اسنوکر لیگ برتر کشور که در تهران جریان داشت ، تیم شادمان پاسارگاد گیلان با درخشش بازیکنانش توانست مقام سوم را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: در دومین دوره رقابت های لیگ برتر اسنوکر باشگاه های کشور 10 تیم حضور داشتند که به صورت دوره ای و متمرکز با هم به رقابت پرداختند که دور رفت این مسابقات در بیرجند و دور برگشت نیز در تهران برگزار شد.
وی ادامه داد: در مجموع این رقابت ها ، تیم اسنوکر شادمان پاسارگاد گیلان پس از تیم های جهان بیلیارد تهران و sp توپ طلایی تهران روی سکوی سوم ایستاد.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان بیان کرد: حامد ذره دوست ، ارسلان اسمعیل نژاد ، حسام پویافر و امیرحسین باقری فرد اعضای تیم اسنوکر شادمان پاسارگاد، همچنین محمد شادمان به عنوان سرپرست و مهدی همایون پور به عنوان مربی، تیم را در لیگ برتر کشور همراهی می کردند.
بزرگ چنانی خاطرنشان کرد: تیم اسنوکر کیوبال لاهیجان نیز دیگر نماینده استان گیلان در دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشور بود که این تیم سرانجام رتبه ششم را کسب کرد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
2007/7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.