سرهنگ حکیم عبدالهی روز جمعه در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور مشارکت هر چه بیشتر فرماندهی انتظامی خوزستان با مراکز علمی، سازمان ها و ادارات، و برون و درون سازی تحقیقات، و استفاده از ظرفیت های علمی آنها، از پارسال اقدامات خوبی در زمینه های مختلف علمی پیاده سازی شده است.
وی افزود: 27 تفاهم نامه علمی با ادارات و سازمان های خوزستان در زمینه های گوناگون منعقد و با دستور فرمانده انتظامی خوزستان عملیاتی شده است.
رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرمانده انتظامی خوزستان اظهارکرد:نیروی انتظامی در خصوص اطلاع رسانی در زمینه موضوعات علمی و پژوهشی، اجرای طرح های پژوهشی و کاربردی مشترک، تالیفات، ترجمه و نیز انتشار خبرنامه های علمی و تحقیقاتی و تبادل کارشناس بین ادارات و سازمان ها فعالیت دارد.
وی ادامه داد: تاکنون با آسیب شناسی و نیاز سنجی موضوعات مختلف در زمینه امنیت در سطح خوزستان، در قالب انجام سخنرانی ها و همایش های علمی گام های موثر و خوبی برداشته شده و در کارهای سلبی و ایجابی نتایج خوب و ملموسی به دست آمده است.
سرهنگ عبدالهی گفت: همچنین توانسته ایم با مشارکت پژوهشگران و مدیران دانشی خوزستان گام های خوبی برداریم و نشست های اندیشه ورزی و اتاق فکر را با حضور اندیشه ورزان و افراد فعال در حوزه نظم امنیت خوزستان برگزار کنیم.
نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خوزستان نهم آذر با حضور استاندار خوزستان و برخی مسئولان گشایش یافت و تا 12 آذر برپا است. این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهر ها از ساعت 16 تا 20 برای بازدید همگان دایر است.
6037
خبرنگار: سپیده اسکندری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.