عبدالامیر سوده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در طی سال های اخیر به دلیل شرایط جوی استان، در بسیاری از فصول سال نمی توانیم مسابقات خود را برگزار کرده و مجبور هستیم تنها در مواقع شب تمرین کنیم.
دبیر هیات تنیس خوزستان اولویت برنامه های این هیات را آموزش ورزشکاران رده پایه دانست و گفت: تیم های استعدادیاب ما با همکاری آموزش و پرورش به درون مدارس رفته و افراد زیر 10 سال را شناسایی کرده و آن ها را آموزش می دهیم تا در چند سال آینده بازیکنان خوبی به جامعه تنیس استان معرفی کنیم.
وی با اشاره به این که بنا داریم با همکاری فدراسیون یک مربی خارجی به استان دعوت کنیم تا با آموزش های روز دنیا بیشتر آشنا شویم افزود: امروزه بحث آموزش یکی از مهمترین عوامل رشد و ترقی در آن رشته ورزشی به شمار می رود که برنامه های خود را بر این محور انجام خواهیم داد.
سوده عنوان کرد: در سال های گذشته بازیکنان بسیاری از خوزستان به تیم های ملی راه یافتند که در حال حاضر همگی آن ها به دلیل شرایط و پیشنهادات بهتر، در بیرون از استان و حتی خارج از کشور مشغول فعالیت هستند لذا باید ترتیبی اتخاذ دهیم که بچه های ما در استان خود فعالیت کنند.
وی به فعالیت هیات های شهرستانی و گسترش این رشته در سرتاسر استان اشاره کرد و گفت: در شهرستان شوش 2 زمین تنیس دایر شده است و دختران و پسران این منطقه به خوبی فعالیت می کنند همچنین شهرستان های آبادان، ماهشهر، مسجدسلیمان و دزفول به خوبی فعال هستند.
دبیر هیات تنیس خوزستان از راه اندازی سه زمین تنیس جدید در اهواز خبر داد و گفت: بنا داریم سه زمین تنیس جدید در کلانشهر اهواز راه اندازی کنیم و محل مناسب برای انجام این کار را مشخص کرده ایم که امیدواریم آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با این موضوع موافقت کند.
وی در پایان به برگزاری مسابقات قهرمانی استان اشاره کرد و گفت: قرار بود این رقابت ها هفته گذشته برگزار شود که به علت بدی آب و هوا به روز 15 آذر ماه موکول شد. این رقابت ها با حضور 8 تیم طی سه روز به میزبانی اهواز برگزار می شود. همچنین روز سه شنبه 14 آذرماه مسابقات آزاد تنیس بانوان را برگزار می کنیم و از این طریق علاقه مندان بیشتری را جذب این رشته می کنیم.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.