عبدالله چمن گلی شامگاه پنجشنبه در مراسم گلریزان جامعه ورزشی آذربایجان غربی برای کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار کرد: جشن گلریزان جامعه ورزشی در مواقع مورد نیاز برگزار می شود تا احتیاجات هموطنان را در هر نقطه از شهر و کشور را رفع کنیم و این نشان از زنده بودن روحیه و فرهنگ پهلوانی در جامعه ورزشی است.
وی ادامه داد: علاوه بر کمک های مالی به همت جامعه ورزشی این استان چهار تریلر اقلام ضروری شامل چادر امدادی، بخاری برقی، پتو و کنسرو به ارزش بیش از 300 میلیون ریال نیز به کرمانشاه فرستاده شد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: کارکنان این اداره کل برای گلریزان و کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه، نصف حقوق این ماه خود را به این امر اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: یک زوج سال خورده ورزش که سال ها منتظر سفر حج تمتع بودند نیز فیش خود را به این امر اختصاص دادند و حج خود را در کمک به مردم مظلوم کرمانشاه دیدند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده و تا کنون بیش از 300 پس لرزه داشته است.
یک بالگرد، یک دستگاه مینی بوس، 2 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه تویوتا هایلوکس امدادی و 12 دستگاه خودروهای اسکانیا، ایسوزو، تویوتا و خودروی امداد و نجات در همان ساعات اولیه زلزله از آذربایجان غربی به منطقه خسارت دیده ارسال شده است.

8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.