رئیس اتاق اصناف آبادان گفت: جشنواره خرید طلایی اروند تأثیر زیادی در معیشت مردم ایجاد می‌کند و سبب می‌شود که مردم از نقاط مختلف کشور به منطقه آزاد اروند آمده و کسب‌ و کار رونق پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، امین توانایی‌فر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جشنواره خرید طلایی اروند که بنا است از 14 تا 30 آذر ماه در منطقه آزاد اروند برگزار شود تأثیر زیادی در معیشت مردم آبادان ایجاد می‌کند.

وی افزود: این جشنواره سبب می‌شود که مردم از نقاط مختلف کشور به منطقه آزاد اروند بیایند و همین موضوع باعث رونق گرفتن کسب‌ و کارهای زیادی در منطقه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف آبادان عنوان کرد: لوازمی که اولویت بیشتری در لیست خرید مردم ‌دارند در جشنواره خرید طلایی اروند به فروش می‌رسند.

توانایی فر عنوان کرد: توان اقتصادی مردم بعد از این جشنواره نیز بهبود یافته و احتمالاً شاهد پنج‌شنبه و جمعه‌های شلوغی در منطقه آزاد اروند خواهیم بود.

وی اعلام کرد: در نظر داریم تا با افزایش کسب ‌و کار و رونق اقتصادی در منطقه آزاد اروند مجتمع‌ هایی که فروش تخصصی ارائه می‌دهند را در منطقه ایجاد کنیم.

رئیس اتاق اصناف آبادان بیان کرد: بازار های آبادان اغلب به‌ صورت عمومی هستند و نیاز داریم تا اصناف مختلف بازار های مختص به خود را داشته باشند.

توانایی‌ فر گفت: ایجاد این بازار فروش را تسهیل بخشیده، امکان خرید بهتر را برای مردم آبادان به وجود آورده و کسب ‌و کار را در صنف مربوطه بهتر می‌کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.