حسین عباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات چند جانبه اسلالوم - جام همبستگی روز چهارم آذرماه در کلاس 2000 به میزبانی قزوین برگزار شد که در نهایت سمیرا غلک نشان نقره این رقابت ها را کسب کرد.
دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان با بیان این که در سال های اخیر شاهد رشد قابل توجهی در بین اتومبیلرانان خانم هستیم افزود: تاکنون سابقه نداشته که در مسابقات کشوری بخش بانوان مدال طلا کسب کنیم اما امسال در کلاس 1500 رقابت های اسلالوم قهرمانی کشور که در یزد برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافتیم.
وی به برگزاری مسابقات موتورسواری اسلالوم همگانی خوزستان اشاره کرد و گفت: این مسابقات روز جمعه 10 آذرماه به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) به میزبانی بندر امام خمینی (ره) برگزار می شود.
عباسی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ ایمنی و ترافیک دانست و گفت: تخلیه هیجان و انرژی جوانان، کشف استعدادها و پر کردن اوقات فراغت شرکت‌کنندگان در یک مکان ایمن و مطمئن از دیگر اهداف ما برای برگزاری این رقابت هاست.
وی ادامه داد: این مسابقات در فضایی ایمن و با حضور پلیس راهور، آتش‌نشانی و اورژانس برگزار می شود و تمام تلاش خود را می کنیم تا از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد.
دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان همچنین از برگزاری سه رویداد مهم کشوری به میزبانی استان خبر داد و گفت: در اواخر دی ماه سال جاری میزبانی رقابت های اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان را خواهیم داشت همچنین در اوایل بهمن ماه مسابقات کار پارک دریفت قهرمانی کشور را در اهواز برگزار می کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بالای رقابت های موتور کراس در آسیا و جهان، بنا داریم میزبانی مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور را تقبل کنیم اما هنوز پیست استاندارد برای برگزاری این رویداد را نداریم از طرفی تلاش می کنیم مرحله چهارم مسابقات درگ قهرمانی کشور را در اهواز برگزار کنیم چون زیرساخت لازم برای انجام این کار را داریم.
عباسی در پایان به اعزام تیم دریفت استان برای پیکار در مرحله سوم رقابت های قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: رقابت های دریفت قهرمانی کشور روز جمعه دهم آذرماه به میزبانی تهران برگزار می شود. در حال حاضر شهاب پیشانی دار اتومبیلران خوزستانی در رده نخست این مسابقات قرار دارد.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.