به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد علی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهربا اشاره به خسارات وارد شده جانی و مالی در پی وقوع زلزله اخیر در غرب کشور بویژه در استان کرمانشاه، بر رسیدگی جدی به وضعیت آسیب دیدگان این حادثه تاکید کرد و گفت:کمک رسانی صحیح به حادثه دیدگان باید با جدیت مدیریت شود.
وی با تسلیت جانباختگان این حادثه، کمک رسانی به آسیب دیدگان و به دور از جناح بندی های حزبی و سیاسی را خواستار شد وگفت: همگرایی وانسجام و وحدت رویه در خدمت به آسیب دیدگان باید مدنظر باشد.
خطیب جمعه گتوند به تلاش ها و خدمت رسانی مجموعه نیروی انتظامی در شهرستان گتوند تشکر و قدر دانی کرد و گفت: قطعا مجموعه پلیس راهور و نیروی انتظامی دغدغه ایجاد نظم و انتظام و جلوگیری ازتصادفات و اتفاقات در جامعه را دارند.
حجت الاسلام شاه آبادی بر همکاری مردم با نیروهای انتظامی و پلیس راهور تاکید کرد و اضافه کرد:آنچه که مهم است احساس مردم از خدمت رسانی نیروی انتظامی است، و در رفتار احساس نشود که این نیروها بخواهند از مردم مچ گیری کند و در مقابل نیز باید حرمت نیروی انتظامی از سوی مردم نگه داشته شود.
وی با اشاره به عدم زیرساخت های مناسب برای کنترل ترافیک و نظم در شهرگتوند گفت:در زیرساخت های شهری نیز مشکلاتی از جمله نبود پارکینگ،کم بودن تابلوها و علائم راهنمایی و هشدار دهنده وجود دارد، که باید از سوی دستگاه های ذیربط رسیدگی شود.
امام جمعه گتوند به روز جمعه بیست و ششم آبان ماه مصادف با 28 صفر رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و این روز را به تمام مسلمانان جهان تسلیت گفت.
7467/6068 خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار:محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.