به گزارش ایرنا رز جدیدی زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:بازی بسیار سختی برابر شهرداری رشت تجربه کردیم اما به سه امتیاز مهم دست یافتیم.
وی افزود: در این دیدار 2 بازیکن اصلی خود را بدلیل مصدومیت به همراه نداشتیم ولی بازیکنان جانشین جای خالی آنها را به خوبی پر کردند.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت:در نیمه نخست شرایط برای ما چندان خوب پیش نرفت ولی در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود و چهار گل به حریف زدیم.
جدیدی زاده افزود:در این دیدار 2 نیمه متفاوت داشتیم و با تلاش و انگیزه ای که بازیکنان داشتند به برتری رسیدیم.
وی افزود:شهرداری رشت از تیم های بسیار خوب لیگ برتر است که بازیکنان قدرتی در اختیار دارد و سخت به حریفانش امتیاز می دهد.
مربی تیم شهرداری رشت نیز در خصوص این دیدار گفت:نتیجه گرفتن از تیم پالایش نفت در آبادان بسیار سخت است و ما توانایی این مهم را نداشتیم.
سعیده ملکی اظهار کرد: تیم پالایش نفت آبادان در این فصل شانس بالایی برای قهرمانی دارد و طبیعی است که در خانه خود به حریفانش امتیازی ندهد.
وی افزود: نقاط قوت تیم پالایش نفت را شناسایی کرده بودیم و در نیمه اول تا حدود بسیار زیادی موفق به کنترل بازیکنان کلیدی این تیم شدیم.
ملکی ادامه داد: در نیمه دوم تیم پالایش نفت فشار زیادی با حمایت تماشاگرانش بر روی دروازه ما وارد کرد و بچه های ما انگیزه خود را از دست دادند.
تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان صبح چهارشنبه از هفته ششم رقابت های لیگ برتر کشور موفق شد با نتیجه 6 بر یک میهمانش شهرداری رشت را از پیش رو بردارد و با 18 امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار گرفت.
7165/7104 / 6037
خبرنگار: مسعود گادار ** تنظیم: حمید رضا ترابی فرد ** انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.