دبیر اجرایی دومین دو سالانه ی خورهای احساس از استقبال دوستداران حوزه ی شعر و ادبیات خبر داد و گفت: جهت حضور هر چه بهتر دوستداران حوزه ی شعر و ادبیات این همایش در نیمه ی دوم آذر ماه سال جاری در بندر امام خمینی«ره»، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، سید ستار فاطمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و دبیر این همایش به اهداف و شرایط  شرکت کنندگان در همایش اشاره نمود و گفت: مجموعه ی کتاب های شعر منتشر شده  در سال های  1393 تا 1395  از سوی هیئت محترم داوران در بخش های کلاسیک، سپید و تلفیقی ( کلاسیک و سپید) داوری و کتاب برتر شعر استان خوزستان معرفی خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از مجموعه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و ابراز خوشحالی از اتفاقات فرهنگی هنری بندر امام خمینی ره، بیان داشت: با ظرفیت های موجود فرهنگی هنری در این شهرستان، امیدوار به  آینده ای روشن در حوزه ی فرهنگ و هنر خواهیم بود.

وی در پایان صحبت های خود خواستار حضور هر چه بهتر دیگر شاعران استان خوزستان در این جشنواره ادبی شد و گفت: دبیرخانه ی این همایش در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی ره با شماره تلفنهای 52235206و52235208و09166174561

همچنین آدرس الکترونیکی:  Email:satar.fatemi2017@gmail.com  آماده پاسخگویی و دریافت نظرات و پیشنهادات عزیزان شاعر خواهد بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.