به گزارش ایرنا حسین آهنگری در جلسه ستاد بحران دانشکده علوم پزشکی آبادان عصر دوشنبه در این دانشکده اظهار کرد: بنا بر هماهنگی بعمل آمده تمام نیروها و امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان این آمادگی را دارند که برای کمک به زلزله ‌زدگان غرب کشور به مناطق آسیب‌ زده اعزام شوند.
وی افزود: فراخوان عمومی برای اعزام داوطلبانه کادر درمانی شامل پزشکان و پرستاران و تیم های بهداشتی در قالب کارشناسان بهداشت محیط، مبارزه با بیماریها و روانشناس از سوی دانشکده اعلام شده است تا در صورت نیاز با هماهنگی وزارت بهداشت و مرکز مدیریت بحران به این مناطق اعزام شوند.
جانشین رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مقرر شد تا واحد سیار سازمان انتقال خون شهرستان آبادان برای تامین گروه های خونی مورد نیاز بویژه o منفی از بین دانشجویان و کارکنان در این دانشکده استقرار یابد.
پیش از این نیز در همین خصوص رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از آمادگی چهار دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در قالب یک تیم 11 نفره از تکنیسین های فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان برای اعزام به مناطق یادشده خبر داده بود.
7165/6002
خبرنگار: مسعود گادار ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.