وزیر کشور گفت: از تلاش‌های استانداران خوزستان و ایلام در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی تشکر و قدردانی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در جریان بازدید از پایانه مرزی شلمچه و موکب‌های خدمات‌رسان به زائران اربعین حسینی در جمع خبرنگاران گفت: با آرزوی قبولی زیارت و تشکر از تلاش‌های مسولان و مردم به لطف پروردگار و با توجه به افزایش 20 درصدی زائران نسبت به سال‌گذشته هم در مسیر رفت و هم در مرحله برگشت زائران مشکل خاصی نداشتیم. 

وزیر کشور افزود: سال‌گذشته بعضی افراد به‌صورت غیرمجاز وارد کشور عراق می‌شدند که خوشبختانه امسال با تلاش همه نیروها جلوی این موضوع گرفته شد.

رحمانی‌فضلی درباره موضوع صدور ویزا و تسهیلات در نظر گرفته شده برای زائران اظهار داشت: در بخش صدور ویزا امسال به تعداد قابل توجهی روادید صادر شد و تسهیلات خوبی در زمینه پذیرایی حمل و نقل و اقامت در اختیار زائران قرار گرفت. 

وزیر کشور تصریح کرد: امروز با هدف بازدید و تشکر از زحمات همه نیروهای دست اندرکار در مراسم اربعین این سفر انجام شد. امسال تجربه با ارزش و گران‌سنگی در زمینه برگزاری اربعین و خدمات‌رسانی به زائران داشتیم. 

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: لازم است از استانداران‌ خوزستان و ایلام در خدمات‌رسانی به زائران که بیشترین بار بر دوش آنها بوده و همچنین نیروهای امنیتی و انتظامی تشکر و قدردانی کنم. خوشبختانه امسال 67 درصد تلفات‌رانندگی، 60 درصد آمار زخمی‌ها و 50 درصد آمار تصادفات کاهش داشت. 

وزیر کشور افزود: از تلاش‌های هلال‌احمر، راه و شهرسازی، صداوسیما و سایر دستگاه‌ها که در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی یاری داشتند و همچنین از مردمان استان‌های خوزستان و ایلام که میزبان اصلی آنها بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.