به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا مستقر در مرز مهران، سردار محسن فتحی زاده روز دوشنبه در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: علاوه بر این تعداد بیش از 141 هزار نفر از اتباع سایر کشورها نیز از مرزهای مهران ، شلمچه و چزابه تردد کرده اند.
وی افزود: امروز و فردا خروج خیل زائران از مرزها را شاهد هستیم و همزمان با خروج زائران ورود و بازگشت به کشور هم آغاز شده است.
فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح و ناجا تاکید کرد: بر اساس آخرین آمارها تا شب گذشته بیش از 400 هزار نفر از زائران از مرزها به کشور بازگشته‌اند که این روند به رشد است.
سردار فتحی زاده یادآور شد: هماهنگی با کمیته حمل و نقل اربعین نیز بخوبی در جریان است و تنها در مرز مهران حدود سه هزار اتوبوس برای انتقال زائران به شهرهای مبدا حرکت به تدریج در حال ورود به پایانه هستند.
وی از عموم افرادیکه با خودرو شخصی به این سفر معنوی عزیمت کرده اند در مسیر بازگشت با توجه به خستگی ناشی از این مسافرت با صبر و حوصله رانندگی کرده تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.
مرز بین المللی مهران از ابتدای ماه صفر پذیرای بیش از 50 درصد زائران بوده بطوریکه بیش از یک میلیون نفر از زائران از این نقطه وارد عراق شده اند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.