معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به فازهای اجرایی طرح آبرسانی به چذابه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح خط انتقال آب به پایانه مرزی چذابه بیش از 250 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات عمرانی بخش آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان تامین شده است.
صابر علیدادی با بیان این که زمان اجرای کل این طرح 55 روز بوده است اظهار کرد: ایستگاه پمپاژ انتقال آب با ظرفیت 185متر مکعب در ساعت طی 22 روز و ایستگاه پمپاژ توزیع با ظرفیت 288 متر مکعب در ساعت طی 35 روز احداث شد و نیز مخزن ذخیره 500 متر مکعبی آب در زمان 50 روز اجرا شد.
وی با اشاره به احداث 28 کیلومتر خط انتقال آب بیان کرد: دبی پیش بینی شده برای افق(80LIT/S) جهت توزیع از محدوده مخازن معادل 288 متر مکعب در ساعت است.
معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان جمعیت تحت پوشش این پروژه را 70 هزار نفر با سرانه مصرف 50 لیتر در شبانه روز اعلام کرد.
وزیر نیرو بامداد دوشنبه به منظور بازدید از پروژه آبرسانی پایانه چذابه، بهره برداری از ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب از بستان تا پایانه مرزی چذابه، دیدار با نماینده ولی فقیه و مجمع نمایندگان شورای اسلامی خوزستان وارد اهواز شد.
7164/6064
خبرنگار: عاطفه جوادی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.