محمد علی خادمیان پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جلسات مسئولین HSE هلدینگ خلیج فارس از سال گذشته با هدف تدوین و تنظیم یک برنامه زمان بندی شده پنج ساله شروع به کار کرده است.
خادمیان ادامه داد: با توجه به اهمیت حوادث مختلف در صنعت پتروشیمی با یک رویکرد برنامه ریزی شده دقیق در پنج سال آینده وضعیتی پایدار در کل حوزه HSE خواهیم داشت.
رییس کل ایمنی،بهداشت و محیط زیست شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ادامه بهره گیری از نیروی متخصص توانمند در حوزه HSE را از اولویت های کار خود در این گردهمایی ها عنوان کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف مورد نظر در حوزه HSE باید از نیروی متخصص و توانمند بهره ببریم که هلدینگ خلیج فارس در زمینه نیروی انسانی به لحاظ کمی و مشارکتی نیاز به همکاری سایر شرکت ها و بخش های ستادی و عملیاتی دارد.
وی در ادامه مهم ترین هدف برگزاری این اجلاس را دستیابی به راه های تحقق برنامه مدون پنج ساله عنوان کرد و گفت: در این جلسات عمده مسائلی که مورد بحث قرار می گیرد، چگونگی محقق شدن برنامه های پنج ساله ای است که به تصویب مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس رسیده است.
خادمیان در ادامه از راه اندازی کارگروه های تخصصی در بخش HSE خبر داد و گفت: کارگروه تخصصی تدوین روش اجرایی انجام ایمن و منطبق با اصول HSE و تعمیرات اساسی یکی از کارگروه های تخصصی این اجلاس است که در جلسات گذشته با تعیین اعضای و اهداف آنها کار خود را آغاز کرده اند که بتوانند در یک مدت زمان مشخص روش های اجرایی را تدوین کنند.
وی اضافه کرد: حوادث اخیر هشدار بزرگی برای تمامی مسوولان صنعت نفت بود که ضرورت دارد به مباحث ایمنی اهمیت فراوانی بدهیم تا با کمترین حوادثه به تولید پایدار دست پیدا کنیم.
اولین اجلاس روسای اچ اس ای صنایع پتروشیمی خلیج فارس به میزبانی پتروشیمی فجر در تاریخ 9 و 10 آبان ماه در سالن اجلاس پتروشیمی بندرماهشهر برگزار شد.
9858/7165/6064
خبرنگار: آمنه محتشمی ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد **انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.