به گزارش ایرنا عبداله ویسی پنجشنبه شب بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر سیاه جامگان مشهد در نشست خبری اظهار کرد: امروز یکی از حساس ‌ترین بازی‌های عمرم بود.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که از همه لحاظ برتر از حریف نشان دادیم افزود: با توجه به جایگاه تیم ما و سیاه جامگان هر دو تیم برای بهبود شرایط خود نیاز به کسب هر سه امتیاز این دیدار داشتیم و بسیار خوشحالم که بازیکنانم موفق شدند با دست پر از میدان خارج شوند.
وی به تعامل و همکاری بازیکنان تیمش در این دیدار اشاره کرد و گفت: بچه‌ها در این بازی همه کار کردند تا دل مردم خوزستان را شاد کنند و امیدوارم در آینده با عملکردی خوب بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.
ویسی با بیان این که با نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی دیدار کردم و از او خواستم تکلیف تیم را روشن کند تا بازیکنان از سردرگمی خارج شوند افزود: از وقتی که اعلام کردند آقای موسوی کارخانه را خریده است بچه‌ها روحیه گرفتند و ما توانستیم دو بازی را پیروز شویم.
وی با اشاره به این که ما به مردم خوزستان بدهکاریم و باید نتایج گذشته را جبران کنیم تا مردم خوشحال شوند افزود: نقاط ضعفی داریم که با برطرف کردن آن ها نتایج بهتری کسب خواهیم کرد و مطمئنم با همت بچه‌ها و حمایت مردم خوزستان شرایط تیم بهتر می‌شود و به جایگاه اصلی‌ باز می‌گردیم.
سرمربی استقلال خوزستان گفت: شرایط جدول به گونه است که با یک پیروزی می توان چند پله بالا آمد و دل مردم را شاد کرد لذا از این پس تلاش می کنیم بازی های خود را با برد به پایان برسانیم.
تیم فوتبال استقلال خوزستان پنجشنبه شب در هفته یازدهم لیگ برتر باشگاههای ایران با نتیجه 2 بر یک مقابل میهمانش سیاه جامگان مشهد به پیروزی دست یافت.
6064/9879
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.