سردار محمود معین پور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تردد زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه نسبت به سال های گذشته پرشورتر است.
وی اظهار کرد : با تلاش و خدمات رسانی دستگاه های خدماتی، شرایط خوب و مطلوبی برای زائران سالار شهیدان در مرز شلمچه مهیا شده است.
جانشین سپاه ولیعصر خوزستان با اشاره به امنیت مناسب در مرزهای شلمچه و چذابه گفت: با هماهنگی ها و همدلی که در نیروهای امنیتی و انتظامی دیده می شود، تردد زائران بدون مشکل و روان گزارش شده است.
سردار معین پور افزود: با توجه به سرعت بخشی در صدور ویزا ، پاسپورت ، خدمات رسانی موکب ها ، بهداشت و درمان در مرز شلمچه تردد زائران بدون وقفه از این مرز به سمت کربلای معلی ادامه دارد.
وی گفت :با توجه به آمادگی، ظرفیت ها و قابلیت های بسیار بالا و خوبی که در مرز شلمچه وجود دارد زائران برای شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین این مرز را برای تردد خود انتخاب کنند.
سردار معین پور گفت: مقاومت، هیهات من الذله و همبستگی امت اسلامی چه شیعه، چه سنی از سراسر جهان، پیام مردم در برنامه راهپیمایی بزرگ اربعین است.
وی دین اسلام را دین محبت،برادری و برابری دانست و ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی گروه های تکفیری گفت:این گروه های تروریستی هیچ سنخیتی با اسلام نداشته و اقداماتی که آن ها به نام اسلام انجام می دهند به دستور رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار است.
مرز شلمچه تنها مرکز تردد اتباع خارجی برای شرکت در آیین اربعین حسینی تعیین شده است.
در اربعین پارسال حدود 430 هزار زائر از مرز چذابه و 650هزار زائر ایرانی و اتباع خارجی از طریق مرز شلمچه راهی کربلای معلی و نجف اشرف شدند.
ظرف هفته های اخیر بیش از 250 هزار زائر اربعین تا صبح امروز از مرز بین المللی شلمچه عازم نجف و کربلای معلی شده اند.
7165 /7104/6002
خبرنگار:مسعود گادار** تنظیم:حمیدرضا ترابی فرد **انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.