سرهنگ رضا دولتشاهی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در پایانه مرزی چذابه افزود: گشتی های راهور به منظور روان سازی ترافیک در محورهای ورودی به استان ، جلوگیری از تصادف های جاده ای و ایمن سازی تردد خودروها فعال شده است.
وی گفت: به منظور مدیریت بهتر جاده ها و محورهای ارتباطی استان 200 نیروی کمکی از راهور ناجا به استان اعزام شده اند.
رئیس پلیس راهور خوزستان با اشاره به استقرار شبانه روزی ماموران راهور در مسیرهای منتهی به پایانه های چذابه و شلمچه افزود: هم اکنون ترافیک و تردد خودروها در مسیرهای منتهی به این 2 پایانه روان است و خوشبختانه در چند روز اخیر هیچ حادثه رانندگی در این مسیرها گزارش نشده است.

* زائران، خودروهای خود را در توقفگاههای پایانه های شلمچه و چذابه پارک کنند
رئیس پلیس راهور خوزستان به زائران اربعین حسینی توصیه کرد خودروهای خود را حتما' در توقفگاههای پایانه های رسمی چذابه و شلمچه پارک کرده و از پارک کردن خودرو در کنار جاده ها خودداری کنند.
سرهنگ دولتشاهی افزود: خودروهایی که در کنار جاده ها پارک شوند با یدک کش به پارکینگ ها منتقل خواهد شد و پس از آن رانندگان خودروها به طور قطع برای ترخیص خودرو با مشکلاتی رو به رو خواهند شد.
وی گفت: ظرفیت های توقفگاه های خودرو در مرزهای چذابه و شلمچه مناسب است و نیازی نیست خودرویی در بیرون از توقفگاه ها پارک شود.
عدم تخطی از سرعت مطمئنه ، پرهیز از شتاب زدگی در رانندگی ، عدم سبقت غیرمجاز و رانندگی نکردن در موقع خواب آلودگی دیگر توصیه های رئیس پلیس راهور خوزستان به زائران اربعین حسینی بود.

* مرز تجاری شلمچه تعطیل است/ تعطیلی پایانه تجاری چذابه تا 2 روز آینده
رئیس پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه مرز تجاری شلمچه به منظور روان سازی ترافیک تعطیل شده است افزود: در 2 روزه آینده پایانه مرزی چذابه نیز بر روی همه کامیون های حامل کالا بسته خواهد شد.
وی گفت: در چند روز اخیر تردد کامیون های صادراتی حامل کالاهای فاسد شدنی و غذایی در مرز چذابه بلامانع بوده است.
به گزارش ایرنا پایانه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز و پایانه مرزی شلمچه در 16کیلومتری غرب خرمشهر 2 کانون رسمی و اصلی تردد زائران اربعین حسینی است.
حرکت تدریجی کاروان های زائران اربعین حسینی در چند روز اخیر به سمت پایانه های مرزی چذابه و شلمچه شروع شده است.
موج اصلی هجوم زائران اربعین حسینی به پایانه های مرزی خوزستان از روز شنبه هفته آینده (13آبان) شروع می شود.
6065/6064
خبرنگار:محمدرضا بنوره** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.