نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع صمیمی کارکنان اداره پست شهرستان ضمن تبریک روز جهانی و هفته پست از کلیه قسمت های اداره بازدید و در ادامه این دیدار از زحمات شبانه روزی نامه رسانان این اداره تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عباس پاپی زاده در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه موزعین پیشانی و سفیران شرکت ملی پست هستند و اصلی ترین و مهم ترین فعالیت پست را عهده دار هستند.

وی گفت: نامه رسانان در سخت ترین شرایط آب و هوا در حال انجام امور محوله خود هستند و بدون چشم داشتی در راستای تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان تلاش می نمایند و ما مسئولین باید قدردان زحمات این قشر زحمت کش باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با توجه به مشکلات موزعین افزود: با تلاش نمایندگان مجلس و پیگیری مدیرعامل شرکت ملی پست خوشبختانه طرح زیان آور بودن این شغل در کمیسیون مربوطه در مجلس مطرح و مشمول سختی کارقرار گرفته است و به زودی موزعین شاهد خبرهای خوبی در این باره خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی پست خوزستان در پایان مراسم رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از موزعین اداره پست دزفول تجلیل و تقدیر کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.