به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، مصطفی سالاری در این نشست با اشاره به اینکه نگاهی مشترک حول توسعه گیلان وجود دارد، افزود: با همکاری نمایندگان استان در مجلس طرح ها، برنامه ها و پروژه های استانی و شهرستانی مهمی را که نیازمند اقدام برای اخذ مجوز و تامین اعتبارات ملی است ، به صورت مشترک پیگیری خواهیم کرد.
وی فضای موجود بین نمایندگان مجلس و استاندار در اولین جلسه رسمی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: به همکاری های مشترک و گشایش کارها در روزها و ماه های آتی بسیار خوشبین هستم.
سالاری با بیان اینکه امیدوارم در فضای مطلوبی که در استان وجود دارد اقدامات موثری را به ثمر بنشانیم، گفت: نمایندگان مجلس، بنده، همکارانم و همه نخبگان و فعالان گیلان هدفی مشترک برای توسعه استان و خدمت به مردم داریم.
وی با اشاره به ارائه نظرات مفید و ارزشمند نمایندگان مردم در مجلس خاطرنشان کرد: همتی مضاعف برای رفع مشکلات مردم و انجام کارهای مهم و طرح های بزرگ را بکار خواهیم بست و آثار این اقدامات را در هفته ها و ماه های آینده شاهد خواهیم بود.
رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این نشست با اشاره به اینکه اقدامات استاندار را برنامه محور ارزیابی می کنیم ، گفت: با این رویکرد مثبت می توانیم در مسیر پیشرفت و اجرای برنامه های توسعه محور گام های اساسی برداریم.
محمدحسین قربانی افزود: تکلیفی که استاندار گیلان به فرمانداران حول محور برنامه ششم توسعه در بازه چهار ساله و با برشی یک ساله مشخص کرد، قطعاً می تواند نتایج توسعه ای داشته باشد.
وی با ابراز خرسندی از رویکرد سالاری اظهار داشت: امیدواریم با نگاه دوسویه ای که بین استاندار و مجمع نمایندگان وجود دارد، در زمینه پیشرفت گیلان گام برداریم.
در این نشست هر یک از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود در مسیر توسعه و پیشرفت گیلان پرداختند.
استان گیلان با 16 شهرستان، 13 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.