به گزارش ایرنا همایون یوسفی شنبه در آیین راه اندازی نوبت عصر درمانگاه ایثار اهواز با بیان اینکه اجازه نمی دهیم هیچ قدرت خارجی در مورد مصالح ملت ایران سخن بگوید و یا تصمیم بگیرد افرود: رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا در سخنان جمعه شب خود ، اعتبار بین المللی آمریکا را به شدت خدشه دار و نگاه جهانیان را به خود بدبین کرد.
وی گفت: ترامپ در سخنان گزاف و بیهوده خود جمهوری اسلامی ایران را به نقض روح و متن برجام متهم کرده در حالی که آژانس بین المللی انرژی اتمی هشت بار به صراحت اعلام کرده ایران به تعهدات خود در برجام کاملا متعهد بوده و آن را اجرا کرده است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از ارکان نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: سپاه نقش مهمی در مبارزه با تروریسم داشته و فرزند صالح ملت ایران است.
یوسفی اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ خدشه ای به برجام وارد نکرده و قدرت موشکی ایران نیز دفاعی است و هیچ ارتباطی با برجام ندارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون دنیا حتی محافل داخلی آمریکا در برابر زورگویی های رییس جمهوری آمریکا ایستاده و هیچ ارزشی برای گزافه گویی ترامپ قایل نیست.
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز در این آیین با بیان اینکه در مراکز ملکی و بیمارستانی وابسته به تامین اجتماعی خوزستان دفترچه درمانی حذف شده افزود: تا پایان امسال نیز در همه مراکز غیرملکی سازمان نیز دفترچه های درمانی حذف خواهد شد.
صادق جلیلی با اشاره به اجرای طرح هتلینگ بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز اظهارکرد: تا پایان امسال 26تخت اورژانس این بیمارستان منطبق با استاندارد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری خواهد رسید.
وی در ادامه با اشاره به 2 نوبته کردن درمانگاه ایثار در مرکز اهواز (خیابان سقراط) به منظور افزایش خدمات دهی به جامعه هدف افزود: 2 نوبته کردن هر درمانگاه با امکانات بیشتر به مثابه افزایش تعداد درمانگاه های تامین اجتماعی است.
به گفته وی نوبت عصر این درمانگاه ، پزشکان متخصص پذیرای مراجعه کنندگان خواهند بود.
58درصد جمعیت 4.7میلیون نفری خوزستان از خدمات درمانی و بیمه ای تامین اجتماعی برخوردار هستند.
6065 /6037
خبرنگار: محمدرضا بنوره ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.